امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران مطمئن باشند بابت سوپرجام به فیفا شکایت خواهیم کرد و از حق باشگاه کوتاه نخواهیم آمد.  

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزشگاه از شبکه تهران پیرامون مسائل مختلف این باشگاه از جمله بازی برگشت استقلال مقابل السد، بدهی های باشگاه استقلال و ... صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تعویق دیدار با نفت مسجدسلیمان

دوستان در این زمینه لطف کردند. بالاخره باشگاه استقلال نماینده ایران است، البته در قانون هم آمده است که تیمی که 6 بازیکن ملی‌پوش داشته باشد بازی‌اش به تعویق بیفتد.

* امیدواری به دیدار برگشت مقابل السد

قطعا امیدوار هستیم. بازی رفت روز بد ما بود و ما امیدواریم که در دوحه روز خوب ما باشد. تیم ما بسیار آماده است هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ جسمی آماده هستیم. ما تنها فرشید باقری به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نداریم. امیدواریم که لطف خدا شامل حال ما شود و از این مرحله صعود کنیم و از آن طرف هم پرسپولیس صعود کند و یک دربی آسیایی را در مرحله بعد برگزار کنیم.

* بدهی‌های باشگاه استقلال

ما تا پایان شهریور فرصت پرداخت بدهی ها را داشتیم، با تلاشی که باشگاه داشت به همراه فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و دوستان دیگر توانستیم با پرداخت بدهی‌هایی که از باشگاه به AFC شکایت شده بود معضل را حل کنیم. امیدواریم که هیچ مشکلی برای ما و حتی باشگاه پرسپولیس نباشد تا هواداران ما بتوانند بیننده مسابقات ما در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

* بدهی پروپیچ و خطر محرومیت 

قضیه پروپیچ جدی است و این بازیکن رای قطعی از CAS دارد. ما آماده پرداخت این ضرر و زیان هستیم. با فدراسیون فوتبال هماهنگ کردیم و به فیفا اعلام کردیم که باشگاه آمادگی پرداخت دارد و به امید خدا خطری ما را تهدید نمی‌کند.

* محل پرداخت بدهی‌‌های باشگاه استقلال

محل پرداخت بدهی ها از بخش پول های بلوکه شده در فیفا نیست درضمن پول ما بلوکه نشده فقط امکان انتقال پول وجود ندارد. ما با هماهنگی فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کردیم. دوستان پیگیر قضیه هستند که انشاءلله مشکلی نخواهد بود و به هواداران باشگاه استقلال می‌گویم که نگران نباشند.

* صحبت‌های پیشکسوتان در مورد شفر

آقای شفر از مربیان باسابقه و بارزومه در فوتبال دنیا هستند. باشگاه کاملا با همه وجود از آقای شفر حمایت می‌کند. نتایج اول فصل عالی نبوده ولی نتایج بدی هم نبوده است. تیم نیاز به هماهنگی دارد. تیم 4-5 روز قبل از مسابقات شکل گرفته و همینطور 4-5 بازیکن هم بعد از چند هفته به تیم اضافه شدند. پیشکسوتان باشگاه باید صبور باشند و از فوتبال زیبای استقلال با شفر لذت ببرند.

* شکایت استقلال به CAS بابت سوپرجام

قطعا به CAS شکایت می‌کنیم و از حق استقلال دفاع می‌کنیم. امیدواریم با طرح دعوا در آنجا بتوانیم پیگیر حقوق باشگاه باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

امیرحسین فتحی: پادوانی فردا به منزل جدید نقل مکان می کند؛ فتاحی عجله دارد جام را به پرسپولیس بدهد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار