مجید غلام نژاد

علت دقیق فوت مجید غلام نژاد مشخص نشده و پزشکی قانونی علت دقیق مرگ را بعد از کالبدشکافی مشخص خواهد نمود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید غلام نژاد، کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران به علت حادثه غرق شدگی در روستای هماگ بندرعباس درگذشت.

* توضیحات  فرجام مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس در رابطه با حادثه مرگ غلام نژاد:

این حادثه ساعت یازده امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد که چهار غواص به منطقه اعزام شدند و به علت صعب العبور بودن منطقه، ساعت 13:00 جستجو برای یافتن پیکر این ورزشکار آغاز شد. پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر این ورزشکار در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج شد.

* صمد ابراهیمی وکیل غلام نژاد نیز در رابطه با غلام نژاد صحبت هایی انجام داد. که در ادامه می خوانید:

مجيد غلام نژاد فصل قبل در ليگ دو عضو شهرداري بندر عباس بود. گويا آنجا هم در يكي از مسابقات مشكل قلبي پيدا كرده و به توصيه پزشكان فوتبال را تقريبا كنار گذاشته بود. او در بندر عباس با راه اندازي سالن و امكانات بدنسازي، مشغول بكار بود. بر حسب شنيده ها امروز در حالي كه مشغول شنا بوده دچار مشكل قلبي شده است.
مجيد ، متاهل بود و به همراه همسر و فرزندش در بندر اقامت داشتند.

وي ٨٠٤ ميليون تومان از استقلال طلب داشت كه دي ماه سال قبل طي توافق با اين باشگاه و تخفيف قابل توجه ٥٠ درصدي با اين باشگاه تسويه كرد.

*** بنا به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام نژاد(احتمالا) غرق شدگی او در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است.

محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در مورد این حادثه گفت: 

مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر  او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.

مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه دیروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.

علت فوت غلام نژاد

نمایی از منطقه ای که بازیکن سابق تیم ملی در آن غرق شد: به گفته مسئول آتش نشانی منطقه، چهار غواصی که  در پی تماس هلال احمر به منطقه اعزام شده بودند پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر بی جان مجید  غلام نژاد را در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیکر مجید غلام نژاد ملی پوش سابق کشورمان که روز گذشته در حادثه ای دلخراش در بندر عباس و بر اثر غرق شدن در سن ۳۵ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد، امروز و پس از طی مراحل اداری به تهران منتقل می شود تا پس از انجام مراسم تشییع در تهران، برای دفن به شهر رشت منتقل شده و در این شهر به خاک سپرده شود.

شب گذشته کاظم برجلو و بهمن دهقان نمایندگان باشگاه سایپا برای انجام پیگیری‌های مراحل اداری این انتقال عازم بندر عباس شدند. پدر زنده یاد غلام نژاد و آرش برهانی هم در بندرعباس حضور دارند و با پیکر وی راهی تهران می شوند.

مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

مجید غلام نژاد

از دیروز که خبر فوت او در رسانه ها منتشر شده بازیکنان مختلف و هم باشگاهی هایش در استقلال، سایپا و تیم ملی مراتب تسلیت خود را به خانواده وی اعلام کرده اند. از غلام نژاد یک فرزند پسر به نام امیرسام به یادگار مانده است.
جامعه فوتبال بعد از این ضایعه باورنکردنی در کنار خانواده غلام نژاد خواهد بود تا اندکی تسکین بر این درد بزرگ باشند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

شوک به جامعه فوتبال؛ مجید غلام نژاد نیز آسمانی شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار