torabpoor 02 copy

پیشکسوت استقلال گفت: جایگاه تیم ها در جدول ربطی به نتیجه دربی ندارد و تیمی که بتواند عملکرد بهتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین ترابپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص عملکرد استقلال برابر نساجی و شرایط تیم قبل از دربی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد استقلال برابر نساجی

به نظر من آبی پوشان محتاط بازی کردند و نمی خواستند بازیکنانشان را برای دربی از دست بدهند. همیشه بازی های قبل از دربی جذابیت و کیفیت بالایی ندارد و تیم ها سعی می کنند با یک بازی محتاطانه و بدون دریافت کارت، بازی را به پایان رسانده تا خود را آماده دیدار مقابل حریف سنتی کنند.

* شکست استقلال مقابل السد

آبی پوشان مقابل السد نمایش خوبی داشتند و حتی می توانستند به مرحله بعد هم صعود کنند اما یک اشتباه بچه گانه باعث شد که شرایط تیم به طور کامل تغییر کند. بازیکنان استقلال باید بدانند در دربی هم همین وضعیت وجود دارد و یک اشتباه باعث می شود نتیجه را به حریف واگذار کنند. بنابراین حق اشتباه ندارند و باید یک بازی منطقی و به دور از استرس را ارائه کنند.

* عملکرد بازیکنان خارجی استقلال

شفر مهره های ارزشمندی را از دست داد. حسینی، جباروف، ابراهیمی وتیام نفراتی بودند که به نوعی ستون استقلال بودند اما متأسفانه با از دست دادن آنها جایگزین خوبی برای این چهار بازیکن پیدا نشد و خارجی هایی هم که به استقلال آمده اند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و من نمی دانم این بازیکنان را از طریق دیدن فیلم شان تست یا فشار دلالان گرفته اند اما در مجموع اعتقاد دارم اگر قرار بود بازیکنانی این چنین بی کیفیت به تیم اضافه شوند، کادر فنی می توانست با خرید بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده بهتری از نفراتش داشته باشد.

* پیش بینی از دربی 87

برعکس همه که می گویند این بازی سه امتیاز دارد و یک دیدار معمولی است، من می گویم شرایط این بازی بسیار سخت است. حساسیت ها بالاست و از همین امروز همه مردم در خیابان راجع به این بازی صحبت می کنند. بنابراین این اتفاقات به بازیکنان انتقال داده می شود و شرایط برای دو تیم بسیار سخت می شود.

* عدم تاثیر جایگاه جدول در نتیجه دربی

نتیجه این دیدار، ربطی به موقعیت دو تیم در جدول ندارد. درست است استقلال در پایین جدول است و پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما تجربه ثابت کرده این اتفاقات هیچ وقت در نتیجه بازی تأثیرگذار نبوده است.

* پیش بینی نتیجه دربی

بازی سختی در پیش است اما به نظر من درست است که استقلال شرایط خوبی نسبت به پرسپولیس ندارد ولی برنده این دیدار خواهد بود.

اخبار استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار