شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اینکه برادر من گفته من استقلالی نیستم دروغ محض است و من از بچگی استقلالی بودم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی 87، شرایط استقلال، اظهارات برادرش شاهین(اینجا بخوانید)  و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* پیش بینی از دربی 87

پیش‌بینی دربی کار سختی است. این بازی به خاطر هواداران، جذابیت بالایی دارد. هر تیمی که به لحاظ روحی خوب بوده و از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده دربی خواهد بود. شاید بگویند شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال بوده و روی کاغذ برنده است، اما دربی ارتباطی به شرایط تیم‌ها ندارد. بارها اتفاق افتاده تیمی که شرایط خوبی نداشته، برنده شده است. امیدوارم دربی روز پنجشنبه جذاب باشد و همانند برخی از بازی‌ها، شاهد درگیری و خطای زیاد نباشیم.

* خاطره از دربی

خاطراتم از دربی زیاد است، اما یک بازی را به خاطر دارم که مدام حمله می‌کردیم، ولی بازی مساوی شد. یک سال هم به پرسپولیس رفتم، اما گلی که پرویز مظلومی در دربی سال 62 زد، هنوز در ذهنم باقیمانده است. دیداری که 120 هزار نفر برای تماشای آن به ورزشگاه آزادی آمده بودند و دیگر چنین بازی تکراری نمی‌شود. تماشاگران روی دکل‌های برق هم نشسته بودند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و خون از بینی کسی نیامد. امیدوارم با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم دارند، دربی بازی جذابی شود و اتفاق بدی نیفتد.

* واکنش به صحبت های شاهین

(شاهین) زیاد حرف می‌زند. آنقدر دروغ گفته که خنده‌ام می‌گیرد. یک‌بار گفته من پرسپولیسی‌ام، الان هم مدعی شده من پول گرفتم. او می‌خواهد من را خراب کند، اما مردم همه چیز را بهتر می‌دانند. دوست ندارم در رابطه با او خیلی صحبت کنم.

1397070312334333515493934.jpg

* زندگی نکردن در ایران 

من از ترکیه به ایران می‌آیم و می‌روم. این که میگویند من بخاطر شاهین و خانواده ام نتوانسته ام در ایران زندگی کنم کذب است این حرفها را میزنند که مجبور می‌شوم پاسخ بدهم.

* اختلاف با شاهین و بازوبند کاپیتانی استقلال

اصلا این حرف‌ که دلیل اختلاف ما بازوبند کاپیتانی بود را قبول ندارم. شاهین یک سال کاپیتان استقلال در جام باشگاه‌های آسیا شد و پس از آن باز هم من کاپیتان بودم. شما تاریخ استقلال را نگاه کنید. او به خاطر برخی شرایط کاپیتان استقلال شد. در پرسپولیس هم کاپیتان شدم.

* میزان محبوبیت شاهین و شاهرخ 

اینکه شاهین گفته من از شاهرخ پرطرفدارتر هستم خنده دار است طرفداران می‌دانند چه کسی محبوب است. وقتی وارد استادیوم می‌شدیم، مشخص بود چه کسی تشویق می‌شود، چه کسی فحش می‌خورد! شاهین پس از 35 سال حرف‌هایی برای خودش می‌زند. بگذارید آنقدر این کار را بکند تا خسته شود. الان با هم به ورزشگاه برویم تا ببیند چه کسی بیشتر تشویق می‌شود. من دوران بازیگری محبوبیت داشتم و همیشه به طرفداران احترام می‌گذاشتم. به خاطر اختلافی که با یک بازیکن داشتم، باشگاه استقلال از من خواست بروم. به باشگاه گفتم یا جای من در استقلال است یا این بازیکن. من هم به خاطر دوستانی که داشتم، به پرسپولیس رفتم.

* واکنش به پرسپولیسی بودن 

اگر پرسپولیسی بودم که در همان تیم می‌ماندم، چه مشکلی داشتم که نمانم؟ اصلا چرا دوباره به استقلال برگشتم؟ بروید از خود پروین سؤال کنید. او می‌داند شاهرخ استقلالی است یا پرسپولیسی.

1397070312331546015493924.jpg

* گل زدن به استقلال با لباس پرسپولیس 

من فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردم. در استقلال هم بازی می‌کردم، به پرسپولیس گل زدم. از دوران کودکی طرفدار استقلال بودم و هر چه دارم از این تیم است. بگذارید شاهین هر چه دلش می‌خواهد بگوید. طرفداران استقلال می‌دانند چه کسی زحمت کشید. بگذارید موضوعی را برای‌تان تعریف کنم، پس از دومین قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، فصل بعدِ این رقابت‌ها، مقابل یک تیم قطری، داور دقیقه 90 به من کارت زرد داد و فینال را از دست دادم. اگر فینال بازی می‌کردم، الان استقلال سه ستاره بود. بگذارید شاهین هر چه دلش می‌خواهد، بگوید. او سنش بالا رفته و کمی مشکل دارد!

* پیش‌بینی‌تان از نتیجه دربی 88

گفتم که پیش بینی سخت است، اما دوست دارم استقلال برنده دربی باشد.

 
اخبار مرتبط:
 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار