امید نورافکن

با اینکه تمرینات آبی پوشان تهرانی به دلیل در پیش بودن بازی های ملی تعطیل است، اما بازار حواشی پیرامون  این تیم همچنان داغ است.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها تمرینات تیم فوتبال استقلال به دلیل در پیش بودن بازی های ملی و روزهای فیفا دی، تعطیل شده است و بازیکنان و کادر فنی به استراحت مشغولند. اما حواشی پیرامون مصاحبه احساسی سید حسین حسینی بعد از پیروزی آبی پوان مقابل نفت مسجد سلیمان و همچنین شایعه مصدومیت فرشید باقری و دیپورت امید نورافکن از شارلوا، خبرهای داغ این روزهای باشگاه استقلال است. در ادامه به چند خبر کوتاه که به این مسائل مرتبط می شوند می پردازیم:

* آخرین وضعیت مصدومان استقلال

با اعلام دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی مصدومیتی از ناحیه عضله زیر شکم ندارد و فقط کمی احساس ناراحتی می کند که به همین دلیل مشغول انجام فیزیوتراپی است. سایر بایکنان استقلال سالم هستند و مصدومیتی ندارند.

(سایت رسمی باشگاه استقلال)

* درخواست شفر از حسینی برای تمدید قرارداد

سید حسین حسینی پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در هفته معوقه ششم لیگ برتر، به نیمکت نشینی اعتراض کرد و گفت که نیم فصل از استقلال جدا می‌شود. اظهارات دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان با واکنش باشگاه روبه‌رو شد و امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه از احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه خبر دادند.

حسینی بلافاصله با وینفرد شفر سرمربی تیمش جلسه‌ای را برگزار کرد و نارضایتی‌اش را به او گفت. سرمربی آلمانی استقلال به دروازه‌بان آبی‌پوشان اطمینان داد که از عملکردش راضی است و قطعا از او استفاده خواهد کرد و بهتر است به شایعات توجهی نکند. دروازه‌بان ناراضی هم از اظهاراتش ابراز پشیمانی و در تماس با مسئولان باشگاه، به خاطر صحبت‌هایی که انجام داد، عذرخواهی کرد.

در همین زمینه، شفر از حسینی خواست که پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برابر بولیوی، برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به باشگاه برود. البته، باشگاه در وهله‌ اول، به اظهارات حسینی و همچنین حواشی بوجود آمده، رسیدگی خواهد کرد و سپس به بحث تمدید قرارداد ورود می‌کند. باشگاه استقلال، پس از اظهار ندامت حسینی و همچنین درخواست وینفرد شفر، قرار است با دروازه‌بان آبی‌پوشان وارد مذاکره شود.

(تسنیم)

* درخواست شفر

امید نورافکن که ابتدای فصل از جمع آبی پوشان جدا شد و به باشگاه شارلوا بلژیک پیوست درباره شایعه بازگشتش به تیم استقلال گفت:

به هر حال شرایط تیم شارلوا شرایط خوبی است تصمیم گرفتم که در این باشگاه باشم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم. به هر حال صحبت‌هایی که مطرح شد بابت برگشت از این باشگاه به ایران باید بگویم این خبر صحت ندارد. اگر باشگاه‌های اروپایی به دنبال بازگشت بازیکن به کشورش هستند هیچ وقت طوری برخورد نمی‌کنند که به بازیکن لطمه وارد شود سعی می‌کنند با تعامل شرایط خوبی را مهیا کنند. شارلوا تیم بزرگی است. من آرزو داشتم که در اروپا باشم. اگر روزی باز هم به گذشته برگردم همین تصمیم را می‌گیرم و به این تیم می روم.

(مهر)

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار