جعفر مختاری فر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز در کارهای تاکتیکی می تواند بهتر شود که این موضوع با توجه به تغییرات انجام شده در ابتدای فصل طبیعی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جعفر مختاری فر کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان مصاحبه کوتاهی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت در لیگ و حذفی دارد

استقلال با دو برد اخیر در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد که با گذشت زمان به روزهای خوب خود نزدیک می شود و پتانسیل بالایی برای موفقیت در هر دو جام دارد. هر چند هنوز شرایط تیم فوق العاده نیست اما جوانان ما نشان دادند با انرژی و با انگیزه هستند و اگر بازیکنان جوان و با تجربه بیشتر با یکدیگر در زمین هماهنگ شوند، روزهای خوبی خواهد داشت.

* به آینده استقلال امیدوارم

استقلال هنوز در کارهای تاکتیکی می تواند بهتر شود که این موضوع با توجه به تغییرات انجام شده در ابتدای فصل طبیعی است. شفر و بازیکنان باید با انرژی و انگیزه بیشتر از قبل در زمین و تمرینات حاضر شوند و مطمئن باشید که آینده این تیم امیدوار کننده است.

* جوانان استقلال تلاش بیشتری کنند تا بهتر از این شوند

جای خالی بازیکنان کلیدی که از تیم جدا شدند، محسوس است اما باز هم می گویم اگر جوانان تلاش بیشتری داشته باشند، می توانند بسیار بهتر از این شوند. هواداران همواره به فکر استقلال هستند اما روند تیم اکنون رضایت بخش و خوب است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار