علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما مثل بعضی تیم ها جام ندیده نیستیم که حالا از اهدای آن به پرسپولیسی ها ناراحت باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی در خصوص شرایط این روزهای استقلال، دلخوری اش از وزیر و اهدا کاپ سوپرجام به تیم پرسپولیس صحبت هایی کرد که در ادامه این صحبت ها را می خوانید:

* وزیر ورزش باید پاسخگوی باشد

وزیر ورزش باید در باره اهدا کاپ سوپرجام به پرسپولیسی ها توضیح بدهد. دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال باید این موضوع را باز کنند که علت این کار چه بوده است.

* برای ورزش مملکت‌مان متأسفم

آقایانی که در رأس کار هستند نمی‌خواهند حق به حقدار برسد و از این طریق می‌خواهند نشان بدهند که چطور به تیم پرسپولیس تمایل دارند. برای ورزش مملکت‌مان متأسفم.

* می خواهند با این جام از پرسپولیسی ها دلجویی کنند

در دوره ما فوتبال ارزش داشت و همه حرمت یکدیگر را نگه می‌داشتند، اما این اتفاقات از رده‌های بالاتر آب می‌خورد. ما هم به عنوان یک ایرانی آرزو داشتیم پرسپولیس به عنوان یک تیم از ایران در لیگ قهرمانان آسیا جام بگیرد ولی حالا که این اتفاق نیفتاد، آقایان می‌خواهند به نوعی با اعطای این جام از آن‌ها دلجویی کنند ولی ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود. وقتی تیمی را بدون بازی قهرمان می‌کنند آیا این قهرمانی لطف، حُسن و افتخاری برای آن‌ها دارد. آیا این قهرمانی جذاب است؟

* عده ای می خواهند ریشه استقلال را بزنند

البته این ایراد هم به مدیران باشگاه استقلال وارد است که چرا در ابتدای فصل به ترکیه رفتند ولی وقتی آن‌ها نامه زدند که نمی‌توانند در آن تاریخ به سوپرجام بروند چرا ترتیب اثر ندادند؟ مگر قبلاً پرسپولیس برای یکی از فینال‌های جام حذفی اش نامه نزد و تاریخ بازی را تغییر نداد؟ افرادی که با این باشگاه خصومت دارند سال‌هاست که نشسته‌اند و می‌خواهند ریشه باشگاه استقلال را بزنند. چرایی اش را نمی‌دانیم ولی آن‌ها نمی‌دانند این تیم میلیون‌ها طرفدار در ایران و سراسر دنیا دارد؟ نمی‌دانند استقلال همچنان پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست؟ نمی‌دانند استقلال در ایران برترین باشگاه است؟

* معتقدم باشگاه به دادگاه CAS شکایت نکرده!

من معتقدم باشگاه هیچ اقدامی نکرده اگر شکایت کرده بودند الان این اتفاق نمی‌افتاد. فقط حرف زدن که فایده‌ای ندارد. قول می‌دهم آخر سر هم این ماجرا با کدخدامنشی و این مسائل رفع می‌شود. ما جام ندیده نیستیم و حرف سر اعطای یک کاپ به رقیب همشهری‌مان نیست. حرف این است که بازی کنیم، مردانه مسابقه بدهیم و هر کس برد جام نوش جانش. این نوع قهرمانی مثل بو کردن گل مصنوعی می‌ماند. اگر لذت دارد پس پرسپولیسی‌ها لذتش را ببرند.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

سوپر جام مخفیانه به تیم دوم پایتخت رسید؛ فدراسیون مرهمی بر عقده 50 ساله سوگولی‌ها

دیدگاه‌ها  
سهراب
+3 #1 سهراب 1397-08-25 18:36
سلطان اگه تو حرف هوادارو بزنی مابقی از ترس از دست دادن پست مقام خودشون رو وا میدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار