علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: باید تا قبل از رفتن بازیکنان خارجی از ایران با آنها به هر شکلی توافق می شد چون وقتی آنها از ایران خارج شوند کار بسیار سخت خواهد بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از هفته چهاردهم لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان و حواشی پیرامون این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال بهتر خواهد شد

شرایط استقلال به نظر من شاید به آن شکل خوب نباشد، ولی هواداران مطمئن باشند وضعیت بهتر خواهد شد. آنها می‌دانند که یکسری بازیکن از جمع ما جدا شده و یکسری بازیکن جوان به تیم اضافه شدند. طبیعتا این نفرات نیاز به هماهنگی دارند و ان‌شاءالله در نیم‌فصل یکسری اتفاقات خوب رخ می‌دهد و بازیکنان باکیفیت‌تری به مجموعه اضافه می‌شوند.

* شفر هنوز لیستی به ما نداده

هنوز شفر هیچ لیست ورود یا خروج به باشگاه ارائه نداده و ان‌شاءالله تا هفته آینده شفر لیستش را به ما می‌دهد.

* گومز 10 روز وقت دارد اعتراض کند

باشگاه استقلال چندین و چند پرونده حقوقی داشت و کاری که ما انجام دادیم این بود که این پرونده‌ها را جدی گرفتیم. خوشبختانه رأی گومز به نفع ما صادر شده و دوستان ۱۰ روز فرصت دارند نسبت به این رأی اعتراض کنند که من البته امیدوارم این اتفاق نیفتد.

* در مورد گرو و نویمایر چیزی نمی دانم

من نمی‌توانم بگویم این نویمایر و گرو ماندگار هستند یا نه، چون رفتن یا ماندن آنها در حوزه اختیارات فنی است. اگر شفر بخواهد آنها می‌مانند و اگر نه ما تصمیم جدیدی می‌گیریم.

* استیلی اسمی از شفر نیاورد

مطمئن هستم استیلی اسمی از شفر نیاورده و بحث کلی را مطرح کرده است. منظور او در مورد ورود و خروج بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران بود. استیلی از افرادی است که من برای او احترام خاصی قائلم و چون او اسمی از شفر نیاورده نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم.

* باید قبل از رفتن بویان با او تسویه حساب می کردند

مطالبات بویان پرداخت نشده و بارها گفته‌ام باشگاه‌ها تا قبل از رفتن این بازیکنان از ایران بهتر است با آنها به هر شکلی توافق کنند چون اگر آنها از ایران خارج شوند کار بسیار سخت خواهد بود. در آن صورت باید با فیفا درگیر شویم و به قوانین فیفا که به نفع بازیکنان است احترام بگذاریم.

* برای لیگ قهرمانان برنامه داریم

ما حتماً برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم.

* پادوانی دوباره به استقلال برمی گردد

قرار است پادوانی یک بخش از درمانش را در برزیلی انجام بدهد و معتقدم او جزئی از خانواده باشگاه استقلال است. پادوانی برمی‌گردد و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال برای ما فعالیت خواهد کرد، ‌البته ما یک بخشی از پول پادوانی را به او داده‌ایم و ان‌شاءالله در آینده از او استفاده خواهیم کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار