حنیف عمران زاده

باشگاه استقلال قبل از آغاز دیدار این تیم مقابل نفت آبادان از مدافع سابق خود که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، تقدیر به عمل آورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در این فصل و در اقدامی پسندیده قبل از آغاز بازی های این تیم در ورزشگاه آزادی از پیشکسوتان خود تقدیر به عمل می آورد. امروز نوبت حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال بود که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافطی کرده است. در ادامه گفت و گوی بچه غول دوست داشتنی آبی ها با خبرگزاری فارس را پیش از برگزاری این مراسم می خوانید:

* دست باشگاه درد نکند که از ما تجلیل کرد

دست باشگاه استقلال درد نکند که این کار را انجام داد. به هر حال من فوتبال را کنار گذاشته‌ام و دستشان درد نکند که قرار است از ما تجلیل کنند.

* شرایط استقلال زیاد خوب نیست

شرایط استقلال بد نیست، ولی زیاد هم خوب نیست. حتماً استقلال باید در نیم‌فصل تقویت شود و مطمئنم دو بازیکن خارجی استقلال به درد نمی‌خورند. اگر استقلال این شرایط را ادامه بدهد، شاید سهمیه گرفتن هم برایش سخت باشد. تیم‌های بالای جدول مانند سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و آنها قطعا با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنند. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و مسئولان استقلال چند بازیکن خوب بگیرند.

* به کلاس مربیگری خواهم رفت

چه کسی دوست ندارد به عنوان مربی در استقلال کار کند؟  من ۱۵ روز دیگر به کلاس‌های مربیگری می‌روم تا ان‌شاءالله به باشگاه استقلال و هواداران خدمت کنم.

* در مورد سوشا واقعیت را گفتم

من مشکلی با مکانی ندارم و با او رفیق هستم. من واقعیت را گفتم که پرسپولیسی‌ها بعد از درگیری با مکانی از من تشکر کردند. کلا همه چیز شوخی بود ولی او کمی بی‌جنبه‌بازی درآورد.

* از پرسپولیسی ها ناراحت نیستم

من از پرسپولیسی‌ها ناراحت نیستم. آدم از پرسپولیسی‌ها ناراحت نمی‌شود!

* امیدوارم پاقدمم برای استقلال خوب باشد

امیدوارم پاقدم من خوب باشد تا استقلال برنده بازی باشد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار