بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کار ما بخاطر داشتم ده ملی پوش در این تعطیلات پنجاه روزه سخت است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در تشریح جمع بندی عملکرد استقلال در نیم فصل صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* عملکرد استقلال در نیم فصل؟

شرایط استقلال در شروع لیگ باب میل هیچکس نبود و ما چاره ای نداشتیم و باید با آن شرایط شروع می کردیم. نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم خوب نبود و فراز و نشیب زیاد داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به پایان نیم فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در پایان عملکرد خوبی داشتیم.

* چرا استقلال در نیم فصل اول در خارج از خانه موفق تر بود؟

در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل کنند. در دور برگشت نیز اکثریت بازی ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه گرفتن کمک می کند و می توانیم با حمایت هواداران به مراتب در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

* تقویت استقلال؟

ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند. اما معتقدم آنها از فوتبال ما می ترسند؛ الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می ترسند البته ما قطعا باید تقویت شویم. در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته تلاش می کنیم و همه تیم ما در این مسابقات آسیایی انگیزه زیادی دارند و مطمئنا با حمایت خوب مدیریت و هواداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می شویم.

* تعطیلات طولانی نیم فصل؟

ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ شروع شود. ما 10 بازیکن ملی داریم که با شروع بازی ها به تیم ما بر می گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می رفتیم قطعا هماهنگ تر می شدیم اما حالا باید روی مجموعه ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار