مهدی

هافبک جوان استقلال و تیم ملی امید گفت: من هم از فوت احمدرضا شاکر ناراحت هستم ولی نمی دانم چرا این روزها یه عده می خواهند برایم حاشیه سازی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی هافبک جوان استقلال که این روزها مورد حمله شایعه سازان و دشمنان قسم خورده استقلال قرار گرفته است در گفتگو با ایلنا در مورد آخرین شرایط خودش  و شایعات مطرح شده توضیحاتی داد که در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* آخرین شرایط تیم ملی امید

خدا را شکر توانستیم دو برد خیلی خوب مقابل سوریه به دست بیاوریم و خود را آماده می‌کنیم تا برای انجام بازی دوستانه عازم اردن شویم.

* دلیل بازی نکردن در بازی با پدیده 

یک آنفلونزای شدید گرفتم که باعث شد نتوانم استقلال را در دیدار با پدیده همراهی کنم. اما این روزها شرایط خودم خیلی خوب است و دوست دارم به تیم ملی امید و استقلال کمک کنم. در دیدار تیم ملی هم مقابل سوریه پایم به گلزنی باز شد و همین باعث شد کمی روحیه‌ام بهتر شود.

* وضعیت استقلال در بازی های اخیر

ما سه برد متوالی باارزش به دست آوردیم و مقابل پدیده هم می‌توانستیم پیروز شویم اما دیدید که داور چه بلایی سرمان آورد.

* واکنش به صحبت های پرسپولیسی ها علیه رحمتی

ایران مهدی رحمتی را می‌شناسند. نیازی به گفتن درباره او نیست. محبوبیت و اقتدار مهدی رحمتی به خیلی از این چیزها می‌ارزد. بیشتر از این نمی‌خواهم کری بخوانم.

* اعتراض به داوری های مشکوک 

شما نگاه کنید ما در بازی مقابل سایپا، سپاهان و پدیده امتیازاتی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این اتفاقات نمی‌افتاد الان یا صدر جدول بودیم یا تیم دوم.

مهدی قائدی

* تلاش برای عملکرد بهتر 

اینکه بخواهم بگویم از عملکرد خودم راضی هستم را مربیان باید بگویند. هم خوب بودم و هم بد. در بازی‌هایی که بازی کردم شرایطم بد نبود اما باید بگویم توقعم از خودم بیشتر از این‌هاست و باید تلاش کنم عملکرد بهتری داشته باشم.

* واکنش به شایعه سازی دشمنان استقلال

دراین‌باره باید بگویم دادگستری بوشهر اعلام کرد که هنوز هیچ رایی اعلام نشده و نمی‌دانم که چرا برایم این حرف‌ها را می‌زنند. چند وقتی است که هیچ کاری ندارم و سرم به کار خودم است اما باز هم برایم حاشیه درست می‌کنند.

* تکذیب صحبت های مادر احمدرضا شاکر

مادر من در تمام مراسم‌های احمدرضا حضور داشت حتی عمویم هم حضور داشت. خیلی خواستیم رو در رو صحبت کنیم اما متاسفانه نشد. من از فوت احمدرضا خیلی ناراحتم و امیدوارم هرچه خیر است برایم اتفاق بیفتد.

 

خبرگزاری استقلال نیوز، چند روز قبل در مطلبی (اینجا بخوانید) به شایعه سازی تعدادی از رسانه ها علیه مهدی قائدی واکنش نشان داد.   

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ دشمنی با قائدی به بهانه احقاق حق؛ مهدی هیچگاه مجاهد نمی شود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار