اخبار باشگاه استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: جذب مهاجم جدید برای تقویت تیم است اما تمرکز اصلی ما روی نفرات خودمان است.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال طی خبری که در سایت خود منتشر کرد از هوادارانش خواست تا در بازی‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر از دادن شعار علیه داوری و تیم حریف خودداری کنند. فرهاد مجیدی هم در گفت وگو با خبرگزاری فارس، از هواداران خواست منتظر درخشش بازیکنان تیم باشند.

* فدراسیون فوتبال  و تهدید هواداران استقلال!

براساس اعلام فدراسیون فوتبال در صورت تکرار برخی رفتارها از سوی تماشاگران تیم استقلال که در بازیهای قبل انجام شده، در بازی‌های بعدی، محرومیت از حضور تماشاگران شامل باشگاه استقلال می‌شود.

باشگاه استقلال به صورت جدی از هواداران خود درخواست میکند در ادامه مسابقات این فصل، فقط به حمایت از تیم محبوب خود پرداخته و از سر دادن هرگونه شعاری درخصوص تیم داوری و یا تیم حریف خودداری نمایند.

هواداران استقلال، سرمایه اصلی این باشگاه هستند و حضورشان به عنوان یار دوازدهم در بازیهای خانگی، قوت قلب آبی پوشان و دارای اهمیت بسیار است.

* فرهاد مجیدی و وعده درخشش بازیکنان به هواداران!

خوشبختانه شرایط استقلال در ترکیه خوب است و طبق برنامه تمرینات خود را برگزار کرده ایم. 

ما اگر به دنبال جذب مهاجم هستیم برای تقویت تیم است و تمرکزمان روی مهاجمانی است که در اختیار داریم. مرتضی تبریزی، محسن کریمی، روح الله باقری، اللهیار صیادمنش بازیکنان خوبی هستند که می توانند به استقلال کمک کنند و تمرکز اصلی ما روی این نفرات است.هواداران در نیم فصل دوم منتظر درخشش بچه های ما باشند.

* رویارویی اتوبوسی بازیکنان استقلال و پدیده!

تیم‌های استقلال و پدیده در آنتالیای ترکیه اردوی آماده سازی خود را برگزار کرده‌اند و تمرینات این دو تیم در یکی از کمپ‌های این شهر برگزار می‌شود.

این در حالی است که امروز بازیکنان پدیده شهر خودرو و استقلال به شیوه جالبی با یکدیگر رودررو شدند و اتوبوسی با یکدیگر دیدار کردند!

زمانی که بازیکنان پدیده سوار بر اتوبوس قصد ترک زمین تمرین را داشتند همان زمان اتوبوس تیم استقلال وارد کمپ شد و مربیان و بازیکنان دو تیم در اتوبوس برای یکدیگر دست تکان دادند! اعضای این دو تیم که هتل محل اقامت‌شان هم از یکدیگر جداست امروز به این شیوه با هم دیدار کردند.

* بر اساس اعلام دکتر نوروزی؛ آقاخان مصدوم شد!

براساس اعلام دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، مرتضی آقاخان بازیکن این تیم دچار مصدومیت از ناحیه آشیل پا شده است.آقاخان در اواخر تمرین دچار این آسیب دیدگی شد که پس از انجام تست های بالینی، مشخص شد آشیل این بازیکن دچار آسیب دیدگی شدید شده است. پس از انجام تست های نهایی و MRI، وضعیت دقیق مصدومیت آقاخان مشخص می‌شود.

آسیب دیدگی مرتضی آقاخان هیچ ارتباطی به مصدومیت قبلی او ندارد. آقاخان چند ماه قبل مچ پای راست خود را جراحی کرد اما مصدومیت اخیر او از ناحیه آشیل پای چپ است.

 اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ روزهای بد استقلال با بسته شدن حساب باشگاه و شکایت ذوب آهن!

چند خبر کوتاه از استقلال/ فدراسیون فوتبال به دنبال برهم زدن آرامش استقلال؛ اضافه شدن فورکل به اردوی آنتالیا!

چند خبر کوتاه از استقلال/ فرهاد به ترکیه نرفت؛ استقلالی ها در آنتالیا وزنه زدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار