اخبار باشگاه استقلال

حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی، بسته شده تا مسئولان آن برای پرداخت حواله بازیکنان به مشکل بخورند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شکایت ذوب آهن از استقلال به خاطر نقد نشدن چک تبریزی و آذری مدیرعامل این باشگاه استقلال را تهدید کرد. و بسته شدن حساب بانکی باشگاه استقلال به خاطر بدهی میلیاردی دو خبر حاشیه ای دیگر که امروز در رسانه ها منتشر شد.

* شکایت ذوب آهن از باشگاه استقلال؛ چک انتقال تبریزی نقد نشد!

باشگاه استقلال بابت خرید مرتضی تبریزی از ذوب آهن دو فقره به مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان به باشگاه ذوب آهن چک داد. چک اول بعد از مدت زمانی تاخیر نقد شد و اکنون چک دوم این باشگاه که حدود 900 میلیون تومان است نقد نشده است.

مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند به خاطر این خلف وعده از استقلال به کمیته تعیین وضعیت و همچنین مراجع قضایی شکایت کنند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که از نقد نشدن چک 900 میلیون تومانی دوم باشگاه استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:

در باشگاه استقلال ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. کاش یک مرد آنجا بود که جواب مردم را می‌داد. باشگاه استقلال باز هم خلف وعده کرده و چک دوم بابت خرید مرتضی تبریزی را نقد نکرده است. ما برای انتقال تبریزی به استقلال تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم و قرار شد که براساس آن به ازای هر روز تاخیر در پرداخت چک 50 درصد به مبلغ چک افزوده شود. چک اول استقلال به دلیل تاخیر 450 میلیون تومان به این باشگاه خسارت وارد کرده؛ چک دوم باشگاه هم یک ماه است که نقد نشده و بر این اساس 450 میلیون تومان دیگر باشگاه استقلال باید ضرر و زیان دهد.

به این ترتیب باشگاه استقلال نه تنها 900 میلیون تومان را نداده بلکه 900 میلیون تومان دیگر نیز باید خسارت دیرکرد و پرداخت را بدهد. یک ماه است با مدیران باشگاه تماس می‌گیریم اما هیچکس در آنجا پاسخگو نیست.

فتحی زمانی که می خواست مرتضی تبریزی را از باشگاه ذوب آ‌هن بخرد به زمین و زمان تلفن زد تا تبریزی را استقلالی کند اما به دلیل شیوه نامناسب مدیریتی‌اش هم این بازیکن را از سکه انداخت و هم تعهد مالی باشگاهش را در مقابل ذوب آهن انجام نمی‌دهد و باشگاه ما را هم با یکسری مشکلات مواجه کرده است.

برای اینکه در باشگاه‌های بزرگ به طور مناسب مدیریت کنیم باید شاخصه‌های بزرگی هم داشته باشیم اولین آ‌نها این است که به عهد و پیمانی که می‌بندیم اعتقاد و ایمان داشته باشیم و دومین شاخصه‌اش این است که مدیر وقتی حرفی می‌زند روی حرفش بماند.

تعجب می‌کنم که چرا باشگاه‌های بزرگ با چنین چالش‌هایی مواجه می‌شوند باشگاه‌های بزرگ لایق مدیرانی هستند که به عهد و پیمانشان پایبند و متعهد باشند.

قوانین اجازه نمی‌دهد که مرتضی تبریزی به باشگاه ذوب آهن برگردد. اما امروز از باشگاه استقلال به دلیل خلف وعده هم به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و هم به دادگاه شکایت می‌کنیم. من بارها در این مدت تلاش کردم با فتحی صحبت کنم اما ایشان پاسخگو نبودند. تنها کسی که در باشگاه استقلال پاسخگو بود آقای خطیر بود و از او تشکر می‌کنم که حداقل پاسخ ما را می‌داد. اکنون متوجه می‌شوم که چرا باشگاه ذوب آهن تنها باشگاه در بین 15 تیم لیگ برتری است که بدون هیچ مشکلی مجوز نقل و انتقال بازیکنان را دارد متاسفانه من در چند وقت اخیر تمام راه‌های ارتباطی را که به فتحی ختم می‌شد را امتحان کردم اما نتوانستم با او ارتباط برقرار کنم.

حساب استقلال به خاطر بدهی یک‌ میلیاردی فتح‌الله‌زاده بسته شد!

مسئولان استقلال قول داده بودند حواله‌های بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنند، اما وقتی موعد پرداخت حواله‌ها رسید، متوجه بسته شدن حساب باشگاه شدند.

ظاهرا شخصی که یک‌ میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب داشت، با پیگیری قانونی، حساب باشگاه را بسته است. مسئولان استقلال مدعی شده‌اند که علی فتح‌الله‌زاده در دوران مدیریت خود یک میلیارد تومان از این شخص قرض گرفته و صورتجلسه پول دریافتی را در هیات مدیره مصوب کرده تا اعضا با دریافت این پول موافقت کنند. در واقع این پول، به حساب بدهی‌های باشگاه اضافه شده، اما مسئله این است که پول دریافتی در دفاتر باشگاه ثبت نشده است.

این مشکلات باعث ناراحتی شدید مسئولان استقلال شده و آنها که درگیر جذب بازیکن و پرداخت مطالبات بازیکنان بودند، باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به این موضوع از خود دفاع کنند.

* تاریخ اولین دیدار دوستانه استقلال مشخص شد

آبی پوشان تهرانی روز پنج شنبه اولین دیدار دوستانه خود را برگزار خواهند کرد و به مصاف اسپورتیو مونیسیپال از کشور رومانی خواهند رفت. این دیدار عصر روز پنجشنبه برگزار می شود و بازیکنان تا آن زمان تمرینات خود را طبق برنامه ادامه می دهند.

همچنین با نظر کادر فنی بازیکنان استقلال صبح امروز را استراحت خواهند کرد و تمرین در نوبت عصر برگزار خواهد شد.

 

 اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ فدراسیون فوتبال به دنبال برهم زدن آرامش استقلال؛ اضافه شدن فورکل به اردوی آنتالیا!

چند خبر کوتاه از استقلال/ فرهاد به ترکیه نرفت؛ استقلالی ها در آنتالیا وزنه زدند!

چند خبر کوتاه از استقلال/ معراج پورتقی و زکریا مرادی بازیکنان جدید تیم بزرگسالان

چند خبر کوتاه از استقلال/صعود پنجاه ساله ها به فینال؛ تغییر ناگهانی مکان اردوی نیم فصل!

 چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش کریمی به تحریف صحبت هایش؛ باشگاه استقلال علیه رسانه های زرد بیانیه داد

چند خبر کوتاه از استقلال/ حمایت فتحی از حسین حسینی؛ صعود پیشکسوتان شصت ساله!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار