روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی کار را برای بازیکنان سخت‌تر می‌کند و هر بازیکن ملی‌پوش باید ۲ برابر تلاش کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن ملی پوش تیم استقلال در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. متن این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* امیدواریم در جام ملت ها خوب نتیجه بگیریم

این اولین اردو بعد از جام جهانی است و کم کم برای جام ملت‌ها آماده می‌شویم و امروز تیم تکمیل شده و امیدواریم در این جام خوب نتیجه بگیریم.

* طول درمان مصدومیتم گذشته است

طول درمان مصدومیتم گذشته است و سرمربی تیم ملی با نفراتی که به تیم ملی دعوت کرد نشان داد که روی کدام بازیکنان نظر داشته است، کار سختی در پیش داریم به خصوص اینکه در جام جهانی نگاه ویژه‌ای به تیم ملی شد و این کارمان را سخت‌تر می‌کند. امیدوارم بهترین نتیجه را در جام ملت‌ها بگیریم.

 * ازبکستان یکی از تیم‌های خوب است که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

من نمی‌دانم این تیم ازبکستان همان تیم قبلی هست یا نه اما ازبکستان یکی از تیم‌های خوب است که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی‌های دوستانه‌ای که برای تیم ملی در نظر گرفته شده در کنار تمرینات باعث می‌شود که بتوانیم در جام ملت‌ها خوب نتیجه بگیریم، در این مسابقات قدرتمندانه ظاهر شویم.

* کی‌روش هر بازیکنی را که به تیم ملی دعوت کرده رویش نظر دارد

کی‌روش هر بازیکنی را که به تیم ملی دعوت کرده رویش نظر دارد، وقتی بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود انتظارات از او بالا می‌رود که کاملاً این مسئله به‌جا است. پوشیدن پیراهن تیم ملی کار را برای بازیکنان سخت‌تر می‌کند و هر بازیکن ملی‌پوش باید ۲ برابر تلاش کند.

اخبار تیم ملی

دیدگاه‌ها  
FARHAD
0 #1 FARHAD 1397-06-13 18:39
بعضی از بازیکنا اصلا در حد تیم ملی نیستن مثل سهرابیان خانزاده و کلی بازیکن دیگه بابا تیم ملی بازیکن آماده میخواد فرشید اسماعیلی دعوت نشه بعد خانزاده میخواد پاس گل بده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار