قرعه کشی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم جام حذفی برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم جام حذفی 98/99 یادواره آزادسازی خرمشهر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ از ساعت 15:00 با حضور نمایندگان باشگاه های صعود کرده، اهالی رسانه و سهیل مهدی سرپرست مسابقات، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی، امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی، غلامرضا بهروان  آغاز شد.

سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال و ادموند بزرگ بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در این مراسم حضور داشتند.

تیم های استقلال، تراکتور، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری بوشهر،مس کرمان و شهرداری ماهشهر تیم های حاضر در این مرحله هستند.

قرعه کشی جام حذفی

تیم ها حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه کشی شناختند. مسابقات این مرحله به قید قرعه به شرح زیر است:

* استقلال - سپاهان اصفهان(بعد از قرعه کشی سپاهان میهمان تیم استقلال شد)

* شهرداری ماهشهر - پرسپولیس(بعد از قرعه کشی شهرداری ماهشهر میزبان پرسپولیس شد)

* نفت مسجد سلیمان - شاهین شهرداری بوشهر(این بازی نیازی به قرعه کشی ندارد و تیم نفت مسجد سلیمان میزبان است) 

* تراکتور تبریز - مس کرمان(این بازی نیازی به قرعه کشی ندارد و تیم تراکتور میزبان است)

به گزارش استقلال نیوز، به گفته مسئولان سازمان لیگ تاریخ دوم دی را برای برگزاری مسابقات جام حذفی در این مرحله در نظر گرفته اند. همچنین فینال جام حذفی در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.

 در حاشیه مراسم قرعه کشی مسئولین استقلال در مورد نحوه قرعه کشی و تقابل استقلال با تیم سپاهان صحبت های کردند که در ادامه می خوانید:

 * نوری فر

قرعه سختی نصیب استقلال شد ولی ما برای قهرمانی در جام حذفی باید هر تیمی را شکست دهیم. ما یک سفر به شیراز را در این فصل اضافه کرده‌ایم و ان‌شاءالله یک سفر برای فینال جام حذفی به شیراز خواهیم داشت. 

درباره بازی با شهر خودرو هم  باید بگویم  که بازی بسیار مهمی در پیش داریم ولی بازیکنان ما بعد از بازی با سپاهان روحیه بسیار خوبی دارند و حالا هم مشخص شده پنالتی ما را نگرفتند و گل دوم سپاهان هم آفساید بوده است، البته کمیته داوران نظر دیگری درباره این گل دارد.

به هرحال ما دوست داشتیم کمیته داوران گزارش مفصلی را در خصوص آنالیزشان از گل دوم سپاهان منتشر کنند برای اینکه هواداران استقلال متوجه شوند چرا این کمیته معتقد است که گل دوم سپاهان آفساید نبوده است. 

نظر خاصی در این رابطه ندارم ولی این روزها می‌دانیم انتقادات زیادی به آقای زاهدی فر شده ولی فوتبال حرفه‌ایست و باید ناراحتی میلیون‌ها هوادار استقلال را هم در نظر بگیریم.

* فتحی

قرعه کشی سخت این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاق چندان مهمی نیست.
من قبلا هم گفتم برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم. ما تیم سرحالی هستیم و برای قهرمانی فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم.

فرض کنید ما در این مرحله به یک تیم ساده تر برخورد می کردیم، مرحله بعد که دیگر باید با تیمی قدرتمند بازی کنیم، پس در نهایت فرقی ندارد با کدام تیم بازی کنیم.

در بازی رفت لیگ برتر اتفاقا آقای تاباش و آقای قلعه نویی نهایت لطف را به ما داشتند و حق میزبانی را به بهترین شکل به جا آوردند.

گله ما از داوری بود که امیدوارم با درایت کمیته داوران این موضوع حل شود. ما هم سعی می کنیم لطف باشگاه سپاهان را در بازی جام حذفی جبران کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

نوش دارو پس از مرگ سهراب/ با اعلام کمیته داوران: داور بازی سپاهان و استقلال محروم شد!

 

دیدگاه‌ها  
حبیب نظری
0 #1 حبیب نظری 1398-09-14 00:46
این بازی خونگی محسوب میشه معنی ومفهومش این است که آوانتاژ داوری برای سپاهان خبری نیست وبچه ها باید طوری اون مفتخورها رو غافلگیر کنند تا به خودشون اومدن, سه چهارتا گل خورده باشن ویاد روزهای پر گل وبردهای تاریخی رو بیادگار بزارند, اول منتظر انتقام بازی مهندسی شده پارسال مشهدی ها که فردا انجام میشه وبعد نوبت سپاهان میرسه واسه آتش بازی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار