IMAGE634562046473271250

حسن روشن معتقد است استقلال تهران با این بازی های خوبی که این هفته بر عکس تیم دوم پایتخت انجام داده است شانس پیروزی بیشتری در دربی دارد

 

به گزارش استقلال نیوز حسن روشن در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات پایانی دیدار روز گذشته ملوان مقابل پرسپولیس و ناراحتی شدید مازیار زارع از این اتفاق اظهار داشت: دیدم که مسلمان و احمدزاده چه شادی کردند. البته این قبیل شادی ها برای فوتبال ایران عادی است.زمانی که شیث رضایی و محمد نصرتی آن حرکت را انجام دادند و یا بازیکن محمد مایلی کهن شلوارش را در آورد مشخص می شود که نباید از شادی دیروز پرسپولیسی ها هم چندان تعجب کرد. وقتی مایکل اوون و بکهام در آکادمی های فوتبال لیورپول و منچستر رشد می کنند در نهایت میلیاردر هم می شوند. چون آنها در کنار تعلیم فوتبال تربیت هم شدند. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: ما هم در فوتبال مان آکادمی داریم اما در این آکادمی ها شاید کمی فقط تعلیم فوتبال بدهند ولی از نظر تربیتی کاری صورت نمی گیرد. هر بچه پولداری هر کاری خواست می تواند بکند. نمونه های از این دست را هم زیاد داشتیم که به رغم استعداد بالایشان در فوتبال موفق نشدند. 

روشن اضافه کرد: پیام صادقیان روز اولی که آمد با فوتبالش همه را حیرت زده کرد. اما آن بلا را سر دایی آورد، در تیم منصوریان هم درست نشد و در نهایت حالا اثری از او در فوتبال نیست. به اعتقاد من مدیران باشگاه پرسپولیس باید نسبت به این قبیل رفتارها به ویژه از سوی بازیکنان کم سن و سال حساسیت به خرج داده و عواقب آن را در نظر بگیرند.

گلزن اسبق تیم استقلال در همین ارتباط به بازی دربی اشاره کرد و گفت: دیدیم که این شادی دیروز چه بلایی بر سر تماشاگران دو تیم آورد و چطور آنها را در پایان به جان هم انداخت. اگر چنین اتفاقی در دربی بیفتد حتی ممکن است عواقب سنگین تری رخ بدهد. چون طرفداران استقلال و پرسپولیس نسبت به نتیجه این دیدار و اتفاقات درون زمین به مراتب حساس تر از طرفداران ملوان و پرسپولیس هستند. این بازی از قدیم الایام برای سرخابی ها مهم بوده بنابراین هرگز نباید چنین اشتباهاتی در چنین دیدارهایی رخ بدهد چون ممکن است باعث مرگ هواداران هم بشود.

وی در این باره که دربی را چطور پیش بینی می کند و آیا با نتایج پرسپولیس کار برای استقلال سخت خواهد بود یا نه گفت: پرسپولیس از تیم ما ضعیف تر است. منتها چون بازیکنانش کم سن و سال و حرف گوش کن تر هستند تاکتیک پذیرتر هم عمل می کنند. مربی شان خارجی است و نمی توانند در کارش دخالت کنند. مثل استقلال نیست که بگویند فلانی ارنج می کند و مظلومی هیچ کاره است. 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: ما هم از اول فصل اعتقاد داشتیم یک خارجی باید استقلال را هدایت کند. کاری که پرسپولیس انجام داد و نتیجه اش را هم می بیند. ولی با این همه دیروز خدا به پرسپولیس کمک کرد که ملوان را برد.  اگر پرسپولیس دو، سه بازی اخیرش مقابل رقبایش را با استقلال انجام دهد قطعا می بازد. در دربی هر دو تیم می آیند که گل نخورند. ولی این پرسپولیس در دربی برنده بشو نیست. 

روشن در پایان در ارتباط با پیش بینی اش از نتیجه دربی خاطرنشان کرد: ما پیش بینی نمی کنیم. آرزو می کنیم که استقلال دربی را ببرد. یادم باشد دربی را نگاه نکنم چون همیشه این اخلاق را داشته ام.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار