7f5e8fe5 076a 478b ba79 08b7beb37899 cb

با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ناظر ویژه برای بازی دربی تهران در نظر گرفته شده است

 

به گزارش استقلال نیوز اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: امیدواریم مسابقه شهرآور تهران با تمهیداتی که از سوی مقامات اجرایی و مدیریت دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال و همچنین نشست هایی که در فدراسیون و سازمان لیگ برتر صورت خواهد گرفت، شاهد برگزاری مسابقه خوبی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: قصد داریم تا ناظر ویژه انضباطی برای این دیدار در نظر بگیریم و از مسئولین برگزار کننده این دیدار خواسته ایم تا گزارش خود را پیش ، در حین و حتی تا زمان خروج تماشاگران از استادیوم به طور دقیق رصد کرده و در اختیار ما بگذارند. 
رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: امیدوارم با توجه به شرایط خوبی که هر دو تیم در جدول مساباتی لیگ برتر دارند، بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا تماشاگران روز خوبی را پشت سر بگذارند. چرا که در آستانه رقابتهای مقدماتی جام جهانی و با توجه به اینکه میزبانی برخی از کشورهای خارجی در ایران هستیم، تماشاگران به عنوان الگویی از فوتبال ایران به جهانیان شناخته می شوند. این مسابقه در جدول لیگ یه مسابقه معمولی تلقی می شود اما با توجه به اینکه دو باشگاه بزرگ به مصاف هم خواهند رفت دیداری تلقی می شود که 100 هزار تماشاگر و حتی میلیون ها  ببیننده آنرا از طریق تلویزیون رصد می کنند. بر همین اساس از تیم ها و عوامل آن می خواهیم که در این مسابقه دقت لازمه را داشته باشند تا شاهد بروز تخلفات، حوادث و وجود شرایط نامساعد نباشیم.
حسن زاده ادامه داد: کمیته انضباطی نگاه خاصی به این بازی خواهد داشت. اگر به عنوان مثال در یک دیدار تخلفی صورت بگیرد که جریمه اش ناچیز و یا به تذکر منجر شود، اما در این شهرآورد هر نوع تخلفی با جدیت پیگیری می شود و جریمه اش بیشتر خواهد بود چرا که حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه باعث می شود تا شاهد شرایط خوبی نباشیم. معتقدم دربی تهران آیینه تمام نمای فوتبال ایران است. بر همین اساس از بازیکنان، کاپیتان و عوامل هر دو تیم می خواهم بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند و نگاه مضاعفی به این دیدار داشته باشند. چرا که کمیته انضباطی با نگاهی مضاعف در این دیدار و در صورت بروز تخلف رای خود را صادر خواهد کرد. 
رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: از تماشاگران هر دو تیم می خواهم تا تیم خود را تشویق کنند و در خصوص مسائل داوری هیچ اظهار نظری نداشته باشند. در واقع شرایط را برای داوران این دیدار به گونه ای فراهم کنند که آنها در بهترین وضعیت ممکن به قضاوت این دیدار جذاب و پر تماشاگر بپردازند. این بازی بسیار حساس است و تماشاگران نقش تعیین کننده ای را در این دیدار دارند. چراکه آنها تمام ویژیگی فوتبال ایران را به نمایش می گذارند.
وی در پایان گفت: ما اعتقاد داریم که رفتارهای غیر ورزشی روی سکوها، مربوط به همه تماشاگران نیست. حتی عنوان می شود برخی از رفتارهای زشت، ناشی از رفتار تماشاگر نما ها صورت می گیرد. از عمده تماشاگران می خواهم با پدیده ای به نام خود کنترلی، خودشان افرادی که اصطاحا تماشاگرنما هستند و دست به رفتار غیر ورزشی می زنند را کنترل کنند. متاسفانه تعدادی از افراد که سکوها را ملتهب میکنند باعث می شود تا شاهد اتفاقات خوبی در ورزشگاه نباشیم. ما مطمئنیم که رفتارهای زشت اختصاص به همه تماشاگران ندارد و همانطور که در بالا اشاره کردم، عمده تماشاگران بتوانند درکنار بازی، تماشاگرنما ها را کنترل کنند تا این دربی زیبا و جذاب در بهترین شرایط برگزار شود.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار