قرعه کشی جام حذفی

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، مراسم قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی 98/99 یادواره آزادسازی خرمشهر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ از ساعت 15:00 با حضور نمایندگان باشگاه های صعود کرده، آغاز شد.

تیم های استقلال، تراکتور، پیروزی و نفت مسجدسلیمان تیم های حاضر در این مرحله هستند.

زمان دیدار های نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شد  و طبق برنامه دیدار های چهار تیم روزهای 4 و 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

تیم ها حریفان خود را در مرحله نیمه نهایی با قرعه کشی شناختند. مسابقات این مرحله به قید قرعه به شرح زیر است:

* پیروزی - استقلال (به دلیل میزبانی استقلال در مرحله قبلی پیروزی میزبان تیم استقلال شد)

* تراکتور سازی - نفت مسجد سلیمان (بعد از قرعه کشی تراکتور سازی میزبان نفت مسجد سلیمان شد)

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از قرعه کشی پیروانی، سرپرست تیم پیروزی که چندی قبل به دلیل مشکلات اخلاقی از فوتبال کنار گذاشته شده در یک رفتار زشت و زننده مقابل دوربین های صدا و سیما اقدام به جوسازی و شروع جنگ روانی علیه استقلال داشت که با جواب کوبنده سعید رمضانی سرپرست استقلال مواجه شد.

در حالیکه در سال‌های گذشته تمام امکانات برای تیم منفور و بی ریشه در نظر گرفته شده است و داوری‌ها کاملا مهندسی شده برای آنها بوده، یاوه گویی سرپرست این تیم آن هم پس از ثبت پوکر فساد قابل تامل است و سعید رمضانی در پاسخ به این اضافه گویی گفت:

می‌خواستم یک مطلبی را بگویم که ما حواشی را دور انداختیم، متاسفانه حق استقلال  امسال به اندازه کافی خورده شده و این بازی‌های رسانه‌ای هم به هیچ نتیجه نمی‌رسد.

بهترین تیم ایران استقلال است و خواهش می‌کنم دوستان از حالا که جوسازی رسانه‌ای را به راه نیندازند. ان‌شاالله روز شهرآورد هم در زمین کیفیت فوتبالمان را نشان خواهیم داد.

بهتر است پیروانی به جای بافتن اراجیف علیه استقلال فرش ربوده شده کارلوس کی‌روش(بنا به تعریف یکی از خبرنگاران) را به او پس بدهد و مطمئن باشد بابا مسعودشان برای این داربی هم برایشان سنگ تمام خواهد گذاشت اما این استقلالِ آماده، برای قهرمانی جلوی مافیای سرخ، تیم حکومتی و داوران مافیایی خواهد ایستاد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

قرعه کشی مرحله 1/4 جام حذفی 1398/99: انتقام از دوستان زاهدی فرد؛ نبرد با نصف جهان این بار در تهران

 

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-22 01:07
قبل از اینکه مطلبم را بنویسم ابتدا 2 بیت شعر ، بر گرفته از اشعار موجود تقدیم کنم به تیم لنگ و مافیای لنگ ایران :

"" اسب و گاو و خر و خورجین و چمن در کارند تا تو جامی به کف آری ، دیگه حسرت نخوری ""

"" بابا آب داد دیگه شعار ما نیست بابا جام داد بابا جام داد بازی پاک که دیگه کار ما نیست بابا جام داد بابا جام داد ""

اما بعد ، به جرئت میشه گفت یکی از رذل ترین و پست ترین و خبیث ترین افراد لنگ همین افشین پیروانی است ، او یک لمپن مدرن با قیافه و ژست غلط انداز و متخصص جنگ روانی علیه هر شخص یا تیم یا داور یا جریانی است که طالب قهرمانی لنگ بطور صد در صد نباشد چه برسه به تیم استقلال و استقلالیها.
دقیقا بعد از حرفهای او و انصاری فرد مدیر سابق لنگ که مشابه همین حرفها را زده بود که عده ای نمیگذارن تیم لنگ قهرمان بشه ، استراماچونی را که استقلال را به صدر جدول رسانده بود ، فراری دادن ، بنابراین هشدار میدهم ، حرفهای این جرثومه پلید لنگ را شوخی و سرسری نگیرید ، او با همین حرفها ، خط خودش و مافیای لنگ را به داوران بازی داده است و باید واقعا نگران داوری بازی با لنگ در جام حذفی بود، دارند برای یک برد مهندسی شده دیگر برنامه ریزی میکنند ، چرا که بازیهای اخیر استقلال و بخصوص برد 2 بر صفرش مقابل سپاهان ، آنها را و پیروانی را ترسانده. به هوش باشید و به اطلاع همه برسانید . این یک خط و جریان است ، می خواهند یک جام فرماید دیگر به لنگ تقدیم کنند.
حیف است این را نگویم یک نفر هست که از همه لنگی ها رذل تر است و البته یک لات مدرن به تمام معناست ، او مهرداد میناوند است که سابقه بغض و کینه و نفرت او از استقلال و استقلالیها ، را در هر رسانه که او حرفی زده، دیده و شنیده ایم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار