15 5 18 24333pa foot

در اتفاقی مسخره و غیر حرفه ای یکی از عوامل فدراسیون در مصاحبه  با یکی از خبرگزاری های ورزشی از اتفاقاتی سخن گفت که مشخص نیست تا به امروز چرا بیان این مسائل در دستور کار عزیزان نبوده است

به گزارش استقلال نیوز رئیس حراست فدراسیون فوتبال که مشخص نیست با کدام منطقی قبل بازی حساس استقلال با بیان جملات دور از واقعیت و البته مشکوک سعی به حاشیه کشیدن استقلال دارد در مصاحبه با خبرگزاری کاپ گفت:

چندی پیش از سوی حراست فدراسیون فوتبال اعلام شد پرونده ای در حال بررسی است که مربوط به ارتباط یک لیدر با یک سرمربی لیگ برتری و یک بازیکن می شود. با رمزگشایی این موضوع به نظر می رسد این پرونده مربوط به باشگاه استقلال است که همچنان در دست بررسی قرار دارد.

محمدحسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار کاپ گفت: این پرونده مربوط به باشگاه استقلال است که مدتی است توسط اعضای کمیته حراست فدراسیون تحقیقات مربوط به آن آغاز شده است. طبق اطلاعاتی که من پیدا کرده ام این پرونده در حال جمع بندی است تا برای بررسی بیشتر و اعلام رای به کمیته اخلاق ارسال شود. 

وی همچنین افزود: فکر می کنم نهایتا تا فردا ما این پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع دهیم. آن موضوعاتی که مطرح شده بود توسط حراست فدراسیون پیگیری شد و من بیشتر از این نمی توانم در این باره صحبت کنم.

* * * *

در اینکه این دوستان تا به امروز چگونه سکوت کرده اند و چرا حال قبل بازی مهم استقلال اینگونه مصاحبه تندی را انجام میدهند سوال بی جواب ما است!

البته از فدراسیونی که پرونده های تخلقات تیم دوم پایتخت در آن خاک میخورد توقع عدالت نیست

اما مثل روز روشن است که دستهای کثیف برای حاشیه کشیدن استقلال دست به کار شده اند.

امیدواریم هر چه زودتر مسئله دوپینگ یکی از تیم های لیگ برتری و همچنین رشوه سرپرست سالهای گذشته همان تیم به تعدادی خبرنگار و خبرگزاری معتبر مشخص شود تا دوستان اینچنین  برای تیم دوم پایتخت نوشابه باز نکنند

 

دیدگاه‌ها  
استقلالی زلزله
+2 #1 استقلالی زلزله 1395-01-14 14:00
خدا اون بالاست ده سال بی جام ها
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار