5

 تیم استقلال تهران در یک بازی نفس گیر ، در مقابل تیم خسته ی ذوب آهن در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

به گزارش استقلال نیوز، این در حالی بود که یک بیننده ی ساده ی فوتبالی هم به این واقف بود که تیم ذوب آهن در 30 دقیقه ی وقت اضافه ، نای دویدن نداشت و کادر فنی استقلال حتی یک برنامه ی ساده برای باز کردن خط دفاعی این تیم نداشت.

بی شک چیزی که هوادار استقلال را آزاد میدهد این بود که در طول 120 دقیقه با اینکه استقلال بیشتر صاحب توپ بود , اما سوای چند دقیقه ، توان خلق موقعیت روی دروازه ی ذوب آهن را نداشت و حتی یک سانتر درست در جریان بازی یا یک خلق موقعیت از عمق  نداشت و چه بسا اگر خلاقیت فردی یعقوب کریمی نبود ، استقلال هرگز نمیتوانست که به ذوب آهن در طول جریان بازی گل بزند.

چیزی که در طول 120 دقیقه به آن پی بردیم و شاهد آن بودیم ، عدم خلق موقعیت و عدم برنامه بود و استقلال با اینکه صاحب توپ بود ، به هیچ وجه برنامه ی خاصی نداشت.

از تمام این موضوعات که گذر کنیم ، هواداران استقلال بعد 3 سال ناکامی ، بیشتر از حق کادر فنی از آن ها حمایت کرده اند.

اگر گذری به گذشته بزنیم، چند سال پیش ، استقلال در بازی جام حذفی و اتفاقا با همین مظلومی ، موفق به شکست 3 بر صفر پرسپولیس شد.

آن شب هواداران پرسپولیس با "بدترین الفاظ" به سرمربی وقت تیم توهین کردند و سرمربی هم کمتر از چند ساعت از سمت خود کناره گیری کرد تا شاید هواداران آن ها راحت تر شب را به صبح برسانند.

اینک در این زمان با گذشت چندین سال ، سرمربی تیم استقلال که ادعا داشت بعد از حضورش در این تیم ، استقلال ده سال از فوتبال جلوتر است ، با وجود بازی های نا امید کننده و بی برنامه که هیچ نشانی از کادر فنی متفکر در آن دیده نمیشد ، با وجود باخت سنگین در دربی ، حتی ذره ای برای هوادار احترام قائل نشد که با استعفایشان ، کمی از عصبانیت و ناراحتی هواداران کم شود.

در این سه سال ناکامی ، غیر از عده ای کم ، هیچکس در ورزشگاه علیه کادر فنی استقلال شعار نداد.
حتی پس از باخت سنگین در دربی با وجود انتقادات زیاد هواداران از سرمربی استقلال در فضای مجازی ، باز هم استقلالی ها بیشتر از اینکه کادر فنی لایق آن باشند از تیم و کادر فنی حمایت کردند ، گرچه دیدن بیش از 30 بازی از استقلال ، هواداران را به امید داشتن به این تیم ، نا امید کرده بود.

در آخر باید به کادر فنی بی دانش استقلال خسته نباشید گفت و آن هارا این بار نه با عزت ، بلکه با کینه های به جا مانده در دل هایمان ، به سمت در خروجی باشگاه استقلال هدایت کرد.

امید است که هییت مدیره و مدیر عامل وقت استقلال ، این بار با سنت شکنی و انتخاب درست ، استقلالی برای فصل آینده ببندد که چه روی نیمکت و چه درون زمین ، محکم و پر تلاش  ظاهر شود.
ان شالله

مسئولیت نوشته به عهده ی نویسنده ی مطلب است و سایت استقلال نیوز هیچ مسئولیتی در مورد این نوشته ندارد.

دیدگاه‌ها  
فائزه آبی
+3 #1 فائزه آبی 1395-03-10 11:43
این رو هم نباید فراموش کنیم که بیشتر از مظلومی اون هیات مدیره مضخرف مقصر هستش
نقل قول کردن
استقلال
+2 #2 استقلال 1395-03-10 19:13
واقعا متاسفم واسه همتون..از اون هییت مدیره و مدیر عامل که بعد قلعه نوعی اینو اوردن و بعدش متاسفم واسه خود مظلومی که واضح بود نمیتونه کاری کنه و اومد
نقل قول کردن
shayan
+1 #3 shayan 1395-03-10 19:17
بسیار عالی بود . کاش خودش استعفا میداد می رفت بعد دربی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار