dfd

در حالی که باشگاه استقلال با اعلام دقیق قراردادهای خود نمونه یک باشگاه حرفه ای رفتار کرد باشگاه دوم پایتخت با جور کردن قیمت های خنده دار به فریب مردم پرداختند

به گزارش استقلال نیوز در پی انتشار رقم قراردادهای تیم های لیگ برتری به رقم قرارداد تیم دوم پایتخت که رسیدیم چیزی جزء تاسف برای این فریب کاری نداشتیم.

در حالی که بازیکنی در صفحه مجازی خود صحبت از قراردادهای 4 میلیاردی میکرد در سازمان لیگ قرارداد وی 950 میلیون درج شده است!

اینکه چگونه این بازیکن که به گفته وکیل خود پیشنهاد 4 میلیاردی را از باشگاه دوم پایتخت داشته است با این رقم کم حاضر شده است تیم ترکیه ای را ول کند و به لیگ ایران برگرد از آن علامت سوال های خنده دار است که مخصوص رفتارهای مضحک تیم دوم پایتخت است.

بازیکن دیگری که در اقدام خنده دار به عنوان برترین مدافع انتخاب  شد با رقم قرارداد 700 میلیونی جذب شده است!

و رقم های دیگری که هر کدام به نحوی نشان از فریب دادن افکار عمومی است و بس!

یادمان نمیرود چندین سال قبل این اتفاق در این باشگاه تکرار و برای فریب مردم از پورشه و سند زمین استفاده شد که همان سال ستاد بازرسی کشور به این تخلف دست پیدا کرد.

اما دوباره انگار این باشگاه به سنت همیشگی خود روی آورده و فریب افکار عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه استقلال به خوبی با اعلام قرارداد های واقعی بازیکن های خود نشان داد هیچگاه اهل فریب مردم نیست و اگر امروز ستاره های را در تیم خود میبیند به میزان بزرگی نامش بهاء داده است و هیچگاه با رقم بازی در تلاش برای فریب مردم نبوده است.

امیدواریم روزی در فرهنگ بعضی از تیم ها به جزء حرکت های دور از شان رفتارهای حرفه ای هم الویت باشد.

به زودی به صورت کامل به مقایسه این رقم ها با قراردادهای سال گذشته و البته بازیکن های تیم های دیگر خواهیم پرداخت تا افکار عمومی با حقایق بیشتر آشنا شوند.

دیدگاه‌ها  
siroan
+3 #1 siroan 1395-05-06 17:22
این ارقامی که لنگیا اعلام کردن فقط هوادارای گاگول خودشون باور میکنن. وگرنه بلال تا حالا تو هیچ تیمی زیر 1500 قرارداد نبسته بعدش ندا امیری خودش گفت هرتیمی پول بیشتر بده میرم اونجا در حالی به قول خودش از تیمهای قطری پیشنهاد داشت یعنی اونا هم 900 میدادن بهش. لنگی فاسد همین کارا رو میکنین 10 ساله حسرت به دل موندین.
نقل قول کردن
مصطفی
+5 #2 مصطفی 1395-05-06 17:22
اخه ۲۰۱ میلیون خواب گذارشون احمد جرارد کجای دلم بزارم
نقل قول کردن
shayan
+4 #3 shayan 1395-05-06 17:23
این باشگاه لنگه . کارش فریب مردم و دور زدن حقایقه واقعا مردم رو چی فرض کردن ؟ فقط میشه تاسف خورد برای این عوام فریبی
نقل قول کردن
siroan
+4 #4 siroan 1395-05-06 17:25
یه چیز دیگه اون م م که گفتن تو یه پارتی گرفتنش سرشو تو اداره مفاسد کچل کردن بعد چند تا از همبازیاش هم اومدن کچل کردن به اسم حمایت از کودکان سرطانی. اخه گاگول کدوم کودک سرطانی مدلدار سرشو کچل میکنه. همه دوستان تاجی پخش کنن که فک نکنن همه مث خودشون گاگول هستن
نقل قول کردن
siroan
+3 #5 siroan 1395-05-06 17:28
راستی قرارداد خواب گزار اعظم معبد آمون رو کجای دلم بزارم. خخخخخ
نقل قول کردن
siroan
+2 #6 siroan 1395-05-06 17:35
گند این هم مث پورشه ها درمیاد اینا الان اومدن قراردادا رو اینجوری ثبت کردن به خیال خودشون دولابی بقیشو میده. لنگی جون به همین خیال باش اون اگه پول بده بود بدهی های خودشو که هزار ملیارد وام از دولت گرفته رو پس میداد یا پول بازیکن و مربی های تیم خودش استیل آذین یا پول خلعت رو میداد.
نقل قول کردن
shayan
+2 #7 shayan 1395-05-06 17:50
به نقل از siroan:
یه چیز دیگه اون م م که گفتن تو یه پارتی گرفتنش سرشو تو اداره مفاسد کچل کردن بعد چند تا از همبازیاش هم اومدن کچل کردن به اسم حمایت از کودکان سرطانی. اخه گاگول کدوم کودک سرطانی مدلدار سرشو کچل میکنه. همه دوستان تاجی پخش کنن که فک نکنن همه مث خودشون گاگول هستن

دقیقا کدوم اسکلی موهاش رو برای حمایت از کودکان سرطانی این شکلی کپل می کنه ؟ این چیزا فقط جنبه ی تبلیغاتی داره مثل کادو دادن جایزه ی تقلبی م . ط به اون بشر جانبازشون
نقل قول کردن
saeed-tajii
0 #8 saeed-tajii 1395-05-06 18:52
آپشن :P
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار