9tk47bqwasemqt61tqoe

به گزارش استقلال نیوز فصل نقل انتقالات نیم فصل در حالی به پایان رسید که هواداران استقلال باید دلخوش خرید مهدی مومنی بازیکن نیمکت نشین تیم نفت باشند.

از نگاه کارشناسانه جناب افشارزاده و معینی و امثالهوم این استقلال نیاز به هیچ بازیکنی ندارد!

و به اندازه نیاز تقویت شده و از نظر این کارشناسان نیازی به خرید بازیکن های دیگر نیست.

حال به نیم فصل اول بر میگردیم استقلال در حالی صدرنشین لیگ برتر شد که در اکثر بازی ها به دلیل نبود هافبک طراح از بازیکن های دیگر در این پست استفاده کرد.

مطمئنا استقلال نمی تواند دلخوش به حضور انصاری در خط هافبک یا اسماعیلی با قابلیت دفاعی و حتی رمضانی باشد هیچگاه این سه مهره نمیتوانند بار مسئولیت بزرگ طراحی میدان را بر عهده بگیرند.

در پست هافبک راست بازهم استقلال طبق سالهای گذشته چشم و امیدش به خسرو حیدری و آمادگی او در این پست است اما متاسفانه خسرو حیدری هم در این سالها به تعداد انگشت های دست بازی خوب متداوم نداشته است و طی چند روز گذشته مشخص شد این بازیکن هم حدودا 3 هفته دور از میادین است.

در پست دفاع راست هم اوضاع جالب نیست بازی سراسر میل به هجوم فخرالدینی از او بیشتر یک بال راست نفوذی ساخته است تا یک دفاع راست مطمئن! بازی دادن به مگویان هم در این پست یعنی تخریب سازمان دفاعی استقلال با این حال مشخصا استقلال در این پست هم نیاز به تقویت داشت.

با این شرایط مشخص نیست مسئولین تیم چگونه با خرید یک بازیکن به نام مومنی تمامی ضعف های تیم را پوشش داده اند؟!

امیدواریم با این شرایط تیم استقلال همچون نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کند که مطمئنا مسئولیت عدم نتیجه گیری بر دوش مسئولین تیم استقلال خواهد بود زیرا آنها این باور هستند این تیم نیاز به تقویت ندارد!

استفاده نکردن از نظری جویباری و امیری شاید استارت شکست نقل انتقالات نیم فصل را زد اما اعضای هیئت مدیره همچون معینی با پیشنهاد خرید بازیکن از لیگ های پایین تر!! نشان دادند امسال پرویز مظلومی سال سختی را خواهد داشت.

مبارزه با تیم های تقویت شده یک طرف مبارزه با حواشی داخلی باشگاه به یک طرف...

سوال اینجاست چرا پیشکسوتان این تیم سکوت کرده اند آیا این تیم نیاز به تقویت نداشت؟

 

 

اخبار مرتبط

اختصاصی استقلال نیوز/آقای مدیر عامل ، سرنوشت امیدها در انتظار بزرگسالان است؟

اختصاصی استقلال نیوز / مصاحبه با قاتل جوانان پرسپولیس

 

دیدگاه‌ها  
لنگ 3 تا هزار
+3 #1 لنگ 3 تا هزار 1394-11-11 21:30
این تیم هم نیاز به تقویت داشت هم نیاز داشت از نظر تمرینی یک اردو خوب برگزار کنه نه اولی رو انجام دادیم نه دومی توقع سهمیه داشته باشیم کافیه
نقل قول کردن
Undertaker44
+1 #2 Undertaker44 1394-11-11 21:53
من فکر میکنم مظلومی تمام فکرشو گذاشته رو جام حذفی.فقط یه بازی مارو قهرمان میکنه.داشتن یه هافبک خوب میتونه تو اون بازی چاره ساز ما باشه,واس همین پرویز انقدر داره حساسیت به خرج میده و هر کسیو نمیگیره.زمان خیلی کمی مونده,۱۳تا بازی بیشتر نمونده و بازیکن خارجی تا میخواد جا بیفته نصف بازیها انجام میشه.ولی اگه بازیکن خوبی گیر تیم بیاد,تو فینال حذفی میتونه مارو به موفقیت امیدوارتر کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار