JamNewsImage08104141

هواداران استقلال در اینکه صدا و سیمای "میلی"!! ایران همواره از تیمی خاص با رنگ قرمز هواداری می کند شکی ندارند اما مجری گستاخ و تازه به دوران رسیده تلویزیون بی ادبی را از حد خود گذرانده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هنوز چند ساعت از بازی استقلال تهران در مقابل صبا در جام حذفی نگذشته بود که ادعایی پوچ و واهی فضای مجازی را در بر گرفت.

اعلام جهت پنالتی صبا توسط داور بازی به رحمتی!

در ابتدا این ادعا آنقدر کودکانه بود که هیچکس نیازی به توجیه این قضیه نمی دید و اینطور به نظر می رسید که ادمین‌های کم سن و سال بعضی از صفحات اینستاگرام منتسب به تیم دوم پایتخت توهمات ذهن کودکانه‌ خود را در قالب پست های اینستاگرامی به خورد هواداران احساسی تیمشان داده اند و مانند همیشه اسباب خنده‌ فوتبالدوستان را فراهم کرده‌اند!

اما با گذشت چند ساعت موضوع را با انتشار ویدیو به صورت جدی‌تر مطرح کردند و با ادعای لب‌خوانی داور اعتقاد داشتند داور به سید مهدی رحمتی گفته است: سریع، محکم، به چپ!!
اینکه لب‌خوانی یک علم پیچیده و سخت است و برای این کار نیاز به کارشناسان ماهر و متبحر است بحثی‌ست جدا، ولی بسیار ساده‌انگارانه است که خیال کنیم "امرایی" بازیکن صبا داور را برای انتقال قصد خود جهت چگونگی زدن ضربه به رحمتی انتخاب کند آن هم با وجود چندین دوربین تلویزیونی!

درصورتی که خیلی راحت می توانست بعد از پایان بازی خود به رحمتی بگوید و اصلا چرا نباید ضربه را به اوت بزند! ضمن اینکه بدون شک "امرایی" در بازی مقابل استقلال با فاصله بسیار بهترین بازیکن تیمش بود.
در توجیه کودکانه بودن این ادعا می توان چندین صفحه مطلب نوشت که تنها به یک مورد آن اشاره کردیم ولی ماجرا آنجا تأسف‌انگیز می شود که مجری کاشانی طرفدار تیم دوم پایتخت که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی توسط مجری معروف آن برنامه "لوس" خطاب شده بود طی اقدامی بچگانه از آنتن زنده صدا و سیما برای عقده گشایی و بروز علایق شخصی خود استفاده می کند و با اصراری بی دلیل سعی در قبولاندن تبانی در بازی استقلال و صبا دارد؛ موضوعی که حتی عادل فردوسی‌پور که علایق رنگیش به همه ثابت شده است قویا" آن را رد کرد و به مضحک بودن آن اشاره کرد.
اینکه این مجری ناشی که گویا هنوز حذف تیم محبوبش در مرحله  1/32جام حذفی در مقابل "قشقایی" را  نتوانسته هضم کند برای چندمین بار از آنتن صداوسیما سوءاستفاده می کند و احساسات چندین میلیون طرفدار استقلال را به بازی می گیرد موضوعی غیرقابل گذشت و نابخشودنی است ولی این موضوع از بعد حقوقی نیز برای باشگاه استقلال، کیوان امرایی و احمدصالحی داور بازی قابل پیگیری است و امیدواریم حداقل مسئولان استقلال برای احقاق حقوق هواداران این تیم تهمت بزرگ علی ضیا را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

 

نویسنده: شایان علیپور

دیدگاه‌ها  
Arsenal
+1 #1 Arsenal 1395-09-06 00:44
فردا با یک جعبه شیرینی حل میشه بعد هم هوادار استقلال و احساساتش مو خطاب میشن
نقل قول کردن
Doci
+2 #2 Doci 1395-09-06 00:54
به نقل از Arsenal:
فردا با یک جعبه شیرینی حل میشه بعد هم هوادار استقلال و احساساتش مو خطاب میشن

مسخره ست هر کی دهنشو وا می کنه و چرند می گه بعدش بیاد معذرت بخواد با یه سبد گل و یه جعبه شیرینی.
باید باباشو دربیارن مردک عوضی رو
نقل قول کردن
siroan
+2 #3 siroan 1395-09-06 08:49
یه بار برا همیشه باید این جرثومه فساد رو سر جاش نشوند تا دیگه به خودش جرات نده اون دهن نجسشو باز کنه باشگاه باید سفت و سخت پیگیر این قضیه باشه هنوز اون بازی لنگ و صبا یادمون نرفته تو جام حذفی که به صورت خودجوش برق ورزشگاه قطع کردن البته کافر همه رو به کیش خود پندارد ممنون شایان عزیز از متن زیبایت هزار لایک
نقل قول کردن
امین
+1 #4 امین 1395-09-06 09:45
سلام من یک پرسپولیسیم... فقط میخواستم بهتون ی سری پیشنهاد بدم اونم ب عنوان یک هموطن...سایت مقابل شما ینی پرسپولیس نیوز هر موقع میخواد از استقلال اسمی ببره میگه یکی از تیم های بزرگ تهرانی استقلال...من نمیدونم دلیل مشکل شما با پرسپولیسیا چیه ...استقلال پرسپولیس تیمن و ما ها آدم لطفا در چاپ ادبیاتتون بیشتر توجه کنید
+
نقل قول کردن
شهرام تاجی
0 #5 شهرام تاجی 1395-09-06 12:22
بخدا دقیقا 4-5 سال اصلا صدا و سیمای ایران رو نمیبینم فقط بازی های فوتبال اون هم از مجبوری چون امثال این جوجه لوس واسه مردم مجری شده :-x
نقل قول کردن
هادی
+1 #6 هادی 1395-09-06 16:38
ما که خیلی حال میکنیم که علی ضیاء بهتون ضدحال میزنه
نقل قول کردن
shayan
0 #7 shayan 1395-09-07 16:34
به نقل از امین:
سلام من یک پرسپولیسیم... فقط میخواستم بهتون ی سری پیشنهاد بدم اونم ب عنوان یک هموطن...سایت مقابل شما ینی پرسپولیس نیوز هر موقع میخواد از استقلال اسمی ببره میگه یکی از تیم های بزرگ تهرانی استقلال...من نمیدونم دلیل مشکل شما با پرسپولیسیا چیه ...استقلال پرسپولیس تیمن و ما ها آدم لطفا در چاپ ادبیاتتون بیشتر توجه کنید
+

دقیقا کدوم سایت هواداری شما از همچین اصطلاحی استفاده کرده؟
نقل قول کردن
saha
0 #8 saha 1395-09-08 19:34
امیدوارم باشگاه در رسیدگی به این موضوع مصمم باشه. این لنگی هنوز از حذف تیم محبوبش داغدار هستش و هنوز هضم نشده واسش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار