2330437 w1

به گزارش استقلال نیوز، "لیونل مسی فوتسال"، " کهکشانی"، "زننده زیباترین گل قرن"، این القاب بیانگر این است که چرا ریکاردینهو پرتغالی یک بازیکن خاص و استثنایی و بهترین فوتسالیست دنیاست.

 

درست است که ریکاردینهو به همراه پرتغال از فوتسال یورو 2016 حذف شد اما مسلماً او یک ستاره واقعی ست.
هتریک مقابل اسلونی، به ثمر رساندن گلی باور نکردی در بازی مقابل صربستان که تماشاگران کشور میزبان را وادار به تحسین و تشویق او کرد و یک حرکت تماشایی و گل دیدنی دیگر در بازی مقابل اسپانیا که باعث شد علیرغم شکست و حذف پرتغال از این بازی ها تماشاگران در ورزشگاه Arena Belgrade یکصدا نام او را فریاد بزنند و او را تشویق کنند.
ریکاردینهو 30ساله تا پایان مرحله 1/4نهایی با 6گل زده در صدر جدول گلزنان این رقابت ها قرار دارد و با وجود حذف پرتغال شانس کسب عنوان آقای گلی و کفش طلای فوتسال یورو 2016 را دارد.

2329844 w1

2330427 w1

صحبت های بعضی از مربیان و بازیکنان درباره ریکاردینهو:
خاویر لوزانو (سرمربی سابق اسپانیا): او خصوصیات نادر و به خصوصی دارد. او قدرت تصمیم گیری بالایی دارد، مغز او به سرعت فرمان می دهد و پاهای او بی درنگ آن فرمان را اجرا می کند. ما در مورد یک فوتسالیست صحبت نمی کنیم، ما در مورد نماد فوتسال صحبت می کنیم. او بهترین مثال برای جادوی فوتسال است.
فورتینو (بازیکن ایتالیا): همه می دانند که ریکاردینهو بهترین فوتسالیست دنیاست. او می تواند در لحظه تصمیم بگیرد که چه کاری باید انجام دهد. تماشای بازی او لذت بخش است.
روبینهو (بازیکن روسیه): به نظر من او بهترین فوتسالیست دنیاست. او وارث به حق فالکائو و لایق ستایش و تمجید است.
هیگوایتا (دروازبان آذربایجان): بهترین کلمه برای توصیف او "متفاوت" است. از یک چیز مطمئنم که هیچ کس مثل او نیست. او با کاریزما و شخصیت فروتن خود تماشاگران را مجذوب خود می کند. هر دریبل او یک حرکت جدید و اعجاب آور می تواند باشد.
آرنالدو (کاپیتان پرتغال): کلمه ای برای توصیف او وجو ندارد، اینجا در بلگراد همه از او صحبت و او را تحسین می کنند. او در بازی با صربستان یک گل غیرقابل باور به ثمر رساند و دوباره این کار را مقابل اسپانیا انجام داد.

2330459 w1

 

لینک دانلود

لینک دانلود


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/شگفتی در فوتسال یورو2016؛ مدافع عنوان قهرمانی حذف شد

اختصاصی استقلال نیوز/فوتسال یورو2016؛ پایان مرحله گروهی

اختصاصی استقلال نیوز/ رقابت های فوتسال یورو 2016 در حال برگزاری است

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار