جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور تبریز گفت: شرایط امسال را نمی‌توانیم تغییر بدهیم، باید با همین نفرات و شکل ادامه بدهیم.

     

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از توقف بدون گل مقابل تراکتور تبریز، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍ 

         

* صحبت اول؟

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سخت و جانداری بود. می‌دانستیم بازی سنگینی داریم. هرچند شدت باد روی عملکرد ما در نیمه اول، در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت اما در همین نیمه باید گل می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم.

در چنین بازی‌هایی باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. همچنین دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد.

بازیکنان تراکتور  چه ذخیره و چه اصلی، خیلی تاثیرگذارند. این تیم، پر مهره است. از طرفی تیم ما نتوانست کار خودش را انجام بدهد. وقتی چند بازیکن خسته می‌شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و در نیم فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. آن‌ها شاهکار کردند.

بین 4 تیم اول، حتی تیم‌هایی که پایین تر هستند به مراتب بیشتر از ما بازیکن دارند اما تیم ما توانست تا الان صدرجدول باشد. تمرکزمان روی کارمان بود. قهرمانی هفته آخر مشخص می‌شود. بازیکنان امروز کارشان را انجام دادند. تیم ما و هواداران امروز باید سرشان بالا باشد. مردم می‌دانند چه کسانی باید سرشان پایین باشد. شرایط سختی در این ماه‌ها داشتیم. یامگا، مهدی پور و سیلوا را از دست دادم.

* محرومیت حسینی؟

درمورد حسینی سعی می‌کنم حرفی نزنم. به نظرم رقابتی بین دانیال اسماعیلی فر و حسینی بود که فشار شد تا ما محروم شویم. سهرابیان را از دست دادم. تیمم با این شرایط تا به حال بازی کرده است.

سعی کردم از بهترین نفرات استفاده کنم. امروز با 3 بازیکن زیر 23 سال 20 نفر شدیم. کدام تیم این شرایط را دارد؟ به من هم بگویید بدانم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

شرایط امسال را نمی‌توانیم تغییر بدهیم. باید با همین نفرات و شکل ادامه بدهیم. به خالدآبادی تبریک می‌گویم. خیلی خوب و پخته عمل کرد. گلر فوق العاده‌ای است. بدون کوچکترین حاشیه تمرکز داشته و قطعا آینده برای اوست. حسینی کاپیتان ما و گلر تیم ملی است ولی خالد آبادی امروز نشان داد آینده درخشانی دارد. امیدوارم در آینده بتواند برای تیم ملی مفید باشد.

* داوری مسابقه امروز؟ 

حیدری خوب قضاوت کرد و به صحنه‌ها نزدیک بود ولی دو سه صحنه که تیم ما حریف را تحت فشار گذاشته بود با گرفتن خطا آن‌ها را از فشار خارج کرد. به این اعتراض کردم ولی درکل قضاوتش خوب بود. این خطاها که من فوتبالیست متوجه می‌شوم چگونه است برایم ناراحت کننده بود ولی درکل به ان‌ها خسته نباشید می‌گویم.

       

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ انگار نکونام از تبریز مساوی می‌خواست؛ تراکتور سد راه قهرمانی استقلال!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار