1677395

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال در چارچوب هفته ی 21 لیگ برتر موفق شد با نتیجه ی دو بر یک به برتری برسد.

این در حالی بود که اتفاقات پیرامون این بازی باعث شد که کام برخی از هواداران استقلال تلخ شود.

یکی از مهترین اتفاقات بازی , به تصویر کشیدن فرهاد مجیدی در جایگاه VIP فقط برای یک بار و آن هم برای چند ثانیه بود.

بی شک اگر تیم مورد علاقه ی کارگردان ورزشگاه آزادی با حضور یکی از پیشکسوتانشان بازی داشت"شاید چندین بار حضور بازیکن سابقشان را به تصویر میکشیدند.

نکته ی بعد ، گزارشگر به اصطلاح بی طرف مسابقه بود که چندین بار با جمله های منظور دار حرفهای دل هواداران تیم محبوبش را به زبان آورد.

جمله هایی مانند "اگر این بازی رایگان نبود 20 هزار هوادار هم به ورزشگاه نمی آمد" یا "اگر استقلال رحمتی را نداشت در میانه های جدول بود" و یا حتی اینکه بین دو نیمه دوستان کارشناس به وی اطلاع داده بودند که پنالتی باید تکرار میشد.
حالا اینکه کدام کارشناس؟که اسم وی گفته نشد!، چرا باید چنین موضوعی را به گزارشگر بازی بگوید؟ بماند !!!

در مورد اضهار نظر گزارشگر بازی در مورد تعداد هواداران ، باید رایگان بودن 3 بازی گذشته تیم محبوبشان را به خاطر آورد که از تعداد هواداران امروز استقلال کمتر بودند اما چرا در آن بازی ها ، گزارشگر مسابقه بر رایگان بودن طبقه ی دوم تاکید نمیکند ، از نکات جالب است.

در مورد داوری مسابقه امروز هم میتوان چند نکته را یاد آور شد.
اول در مورد صحنه ی پنالتی که برخی از هواداران حریف اعتقاد به تکرار ضربه داشتند در حالی که بازیکن گسترش زود تر از بازیکن استقلال وارد محوطه جریمه شده و بود و حتی اگر این اتفاق هم نمی افتاد ، در فوتبال دنیا قطعا دیگر چنین صحنه هایی را تکرار نمیکنند و صحنه ی پنالتی به هیچ عنوان نمیتوانست تکرار شود.

در صحنه ی اخراج نصرتی برخی افراد اعتقاد دارن که رحمتی باید کارت قرمز میگرفت و نصرتی کارت زرد و دلیل آن ها هم فقط شروع درگیری توسط رحمتی است.

اول از همه ، صحنه ی خطا کاملا گویا بود که نصرتی با ضربه به سر رحمتی باعث شد که رحمتی به سمت وی بدود و نصرتی هم چندین ثانیه گلوی رحمتی را فشار داد و او را به زمین کوبید.
حالا اینکه چطور میتوان به بازیکنی که به دلیل برخورد با او به سمت بازیکن حریف دویده است کارت قرمز داد و بازیکنی که با ضربه حریف را به زمین میکوبد کارت زرد داد هم از نظرات گران بهای هواداران تیم دوم پایتخت است.

تنها اشتباه واضح داور این مسابقه گرفتن آفساید بازیکن گسترش است که با سوت های اشتباه و نگرفتن کرنر و خطاهای استقلال ، میتوان به راحتی از این اشتباه عبور کرد.

امید است استقلال در ادامه ی راه با یاری خدا و تلاش کادر فنی و بازیکنان ، به عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها  
famil_zband
+1 #1 famil_zband 1394-11-30 23:54
دقیقا درسته اصلا تصویر فرهاد رو نشون ندادن یعنی آدم با دشمنش هم این کارو نمیکنه
نقل قول کردن
sobhan-ss
+1 #2 sobhan-ss 1394-12-01 00:44
درسته آقا محمد حتی کم کردن صدای ورزشگاه هم داد هوادارای اس اس رو در آورده این مردک مزدک هم بعد گل انگار تیم آمریکا به ایران گل زده
نقل قول کردن
Metti Totti
0 #3 Metti Totti 1394-12-01 07:03
لعنتیا صدای ورزشگاه رو پایین آوردن و بعضی جاها قطع کردن.. جوری صدا می پیچید که انگاری مزدک لنگی داره از توو حموم بازی گزارش می کنه!
طول 90دقیقه طوری هوادارار رو به تصویر کشیدن که بیننده تصور کنه فقط جایگاه روبرو پر شده!

دوستان مافیای تیم دوم پایتخت.. خدا با ما نشسته چای می نوشه!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار