9tk47bqwasemqt61tqoe

به گزارش استقلال نیوز گذری به ده سال اخیر میزنیم و به بازی هایی که کل ورزشگاه و یا طبقه ی دوم رایگان شده است نگاهی می اندازیم.

میبینیم که " پر افتخار ترین تیم ایران" و "سومین تیم پر افتخار آسیا " در ده سال اخیر فقط یک بازی رایگان در ورزشگاه آزادی انجام داده است.

بازی با گسترش فولاد در هفته ی گذشته که فقط طبقه ی دوم آن رایگان بود.

وقتی نگاهی به تیم های رقیب یا بهتر بگوییم , "تیم های حقیر" می اندازیم میبینیم ، در آن بین یک تیم ادعای پر هوادار ترین تیم آسیا را دارد.

این در حالی است که این تیم فقط در 1 سال گذشته در مجموع بازی های لیگ برتر و جام باشگاهای آسیا ، 7 بازی را رایگان کرده است که 3 بازی آن در آسیا هر دو طبقه رایگان بوده است.

حال اینکه چطور تیمی ، در اولین بازی فصل گذشته در جام باشگاهای آسیا فقط 18 هزار هوادار به ورزشگاه میکشاند و در بازی های بعد از ترس خالی ماندن ورزشگاه ، بلیط ها ورزشگاه را مجانی میکند ، ادعای پر هوادار ترین تیم آسیا را دارد از نکات جالب است.

در این فصل از رقابت های لیگ برتر ، این تیم سرخپوش بود که با لابی های قهار در  4 بازی خود، طبقه دوم ورزشگاه را رایگان کرد تا هوادارانشان با میانگین 70 هزار نفر به ورزشگاه بیاید.

اما در حرکتی عجیب ، بعد از پایان این 4 بازی حساس و بعد از رایگان کردن طبقه دوم آزادی فقط برای یک بازی توسط استقلال تهران ، خیلی خود جوش امروز اعلام شد که هواداران برای حضور در ورزشگاه باید مبلغی را بپردازند که آن مبلغ نا چیز "هزار تومان" میباشد.

حالا اینکه چطور از رسانه های گروهی و رنگی تا مدیران لیگ برتر ، بعد از حضور 85 هزار نفری هواداران استقلال به فکر این افتادند که رایگان کردن بلیط ها جنبه ی خوبی ندارد ، بماند.

اما هواداران استقلال که در سه سال اخیر بار ها و بارها بدون رایگان بودن بلیط ورزشگاه ، حضور بالای 90 هزار نفری داشته اند ، باز هم ثابت میکنند که به عشق ساندیس و بلیط مجانی که به تیم دوم پایتخت تعلق دارد ، به ورزشگاه نمی آیند و در هفته های آتی با در دست داشتن پرچم آبی ، باز هم سکوهای آزادی را به رنگ زیبای "آبی" تبدیل میکنند.

پس "ما می آییم تا تثبیت کنیم حقارت تیم هایی که ده سال رنگ جام ندیده اند"

دیدگاه‌ها  
HEJAZI_OSTORE
0 #1 HEJAZI_OSTORE 1394-12-10 14:54
ایول حرفت حقه داداش
نقل قول کردن
ARSENAL
-1 #2 ARSENAL 1394-12-10 15:06
دیگر باید یک فرقی بین تیم محبوب فدراسیون و استقلال پر افتخار باشه مهدی تاج یک تنه برای پیشرفت لنگ داره سنگ تموم میزاره
نقل قول کردن
استقلال زلزله
+2 #3 استقلال زلزله 1394-12-10 15:15
انشالله هوادارای استقلال میرن به ورزشگاه تا باااز هم ورزشگاه رو با حضورشون زیبا کنن..
نقل قول کردن
Metti Totti
+1 #4 Metti Totti 1394-12-10 15:24
ماشالله..
بیگ لایک ;-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار