5

به گزارش استقلال نیوز ، در این اطلاعیه آمده است ، اگر هوادار استقلال هستيد و مي خواهيد به ورزشگاه آزادي برويد حتما اين اطلاعيه را بخوانيد

 اطلاعيه مهم باشگاه استقلال درباره شرايط رايگان شدن بليت هاي مسابقات خانگي تيم استقلال در ورزشگاه آزادي :

بازی‌های خانگی استقلال برای استقلالی ‌های عضو 3090 رایگان شد

بنابر تصمیم مدیریت باشگاه استقلال و با هماهنگی با سازمان لیگ، در بازی‌های خانگی آتی آبی پوشان تا پایان فصل غیر از دیدار دربی که از شرایط و قواعد خاصی پیروی می‌کند و شامل پنج بازی مقابل تیم‌های؛ راه آهن (هفته 22)، پدیده خراسان (هفته 23)، سپاهان (هفته 25) و فولاد خوزستان (هفته 27) و تراکتور سازی (هفته 29)می‌شود، تماشای بازی‌ها برای هواداران استقلال رایگان خواهد بود.

تماشای رایگان بازی‌ها شامل جایگاه‌های طبقه دوم و جایگاه‌های پشت دروازه‌های طبقه اول (بیش از 80 درصد ظرفیت ورزشگاه) خواهد بود و بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه با توجه به اینکه بخشی از آنها از قبل پیش فروش شده، شامل این طرح نمی‌شود.

هوادارانی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند، برای این منظور باید عضو باشگاه هواداری استقلال در سامانه 3090 شوند که با ارسال عدد 4 به این سامانه امکانپذیر خواهد بود و در غیر این صورت امکان حضور رایگان در ورزشگاه را ندارند.

در جریان انجام مراحل عضویت، این سامانه از متقاضیان شماره کد ملی را می‌خواهد که با ثبت کد ملی هر فرد در باشگاه هواداران استقلال، امکان حضور رایگان در بازی‌های خانگی استقلال در مدت اجرای این طرح فراهم خواهد شد.

نکته حائز اهمیت این است که هواداران باید حتما در مراجعه به ورزشگاه، کارت ملی خود را همراه داشته باشند چرا که راه دیگری برای شناسایی آنها وجود نخواهد داشت و حفظ بودن کد ملی و ارائه آن به تنهایی کافی نخواهد بود.

همچنین هواداران جدای از همراه داشتن کارت ملی باید به این مساله نیز توجه کنند که با توجه به محدود بودن ظرفیت ورزشگاه و استقبال بسیاری که صورت خواهد گرفت، اولویت بندی هواداران برای استفاده از این طرح بر اساس اولویت عضویت آنها در سامانه 3090 خواهد بود.

بدیهی است با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود رقابت‌های هفته پایانی سرنوشت لیگ را رقم بزند، در آن روز هواداران عضو سامانه 3090 شانس بیشتری برای حضور در ورزشگاه خواهند داشت، چرا که سکوهای مربوط به جایگاه و روبروی جایگاه که خارج از این طرح قرار دارند تنها حدود 14 هزار نفر جمعیت را در خود جای می‌دهد.

دیدگاه‌ها  
HEJAZI_OSTOORE
+1 #1 HEJAZI_OSTOORE 1394-12-10 22:42
عالیه فقط خدا کنه هواداران حمایت کنن نه اینکه فقط به خاطر فرهاد مجیدی دفعه قبل اومده باشن
نقل قول کردن
لنگ جو گیر می شود
0 #2 لنگ جو گیر می شود 1394-12-10 23:51
خوب تو این شهر شام باشگاه بهترین خبر ممکن میتونه همین باشه فقط خدا کنه هوادارای اس اسی از تیم حمایت کنن ما بازی های بیشتری تو تهران داریم این رو باید یادمون بمونه
نقل قول کردن
Mohammad
0 #3 Mohammad 1394-12-11 01:38
انشالله ورزشگاه تو این 5 بازی که به ششششدت مهمه , با میانگین 60 هزار تا بیان
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار