shabnamnews14336533484

داستان عجیبی است بازیکنانی که اگر در یک سمت ترازو قرار بگیرند در سطح امید نورافکن 18 ساله استقلال در فوتبال نمایش درست نداشته اند حال برای خودنمایی دهانشان را بیش از اندازه باز میکنند 

 امروز چند بازیکن حریف پس از بازی در حد همان تیم مورد علاقه و البته گذشته خود با چند خبرگزاری مصاحبه های تندی کردند که بایستی پاسخی روشن به این عزیزان داد.

شما در حدی نیستی که بخواهی سطح کیفیت باشگاه بزرگ استقلال را بررسی کنی

شما همین امشب به آرزوی بزرگت"بازی در مقابل تیم بزرگ استقلال رسیدی!حال میتوانی با خوشحالی به فردای روشن و شاید بازی در رده پایین لیگ فکر کنی!

بزرگترین افتخار بعضی ازاین  فوتبالیست های درجه چند ایرانی همین است که به هر شکلی سعی میکنند در چشم باشند این وسط مهم نیست که سبزی فروش محل سکونت آنها هم به خوبی این عزیزان را نشناسد مهم این است چند حرف مضحک و چرند را نقل خبرگزاری ها کنند.

فوتبال ایران تا زمانی که پیاز هم خودش را داخل میوه میداند هیچ پیشرفتی نخواهد کرد امیدواریم خبرگزارهای عزیز به جای مصاحبه با چنین بازیکنانی نگاهی به بیوگرافی و سطح توانایی این بازیکنان داشته باشند.

از طرف دیگر بازیکنی که فقط یک سال در تیم سرخپوش پایتخت حضور داشت و در عین شایستگی در سن 26 سالگی به عنوان پدیده ی لیگ شناخته شد و لفظ "پدیده" را به تنهایی نابود کرد ، در این بازی منتظر گلزنی خود بود.

وقتی که مربی خارجی راه آهن متوجه شد که این بازیکن بیشتر از آنکه به بازی خود بپردازد ، به موهای خود پرداخته است ، وی را از زمین مسابقه بیرون کشید و در آن لحظه با بالا زدن پیرهن خود معلوم شد که چه در سر داشته است.

این بازیکن رویای گل زدن به "سید مهدی رحمتی" را در سر میپرورانده و قصد این را داشته که با گل زدن به استقلال ، پیرهن تیم سرخپوش پایتخت را نشان دهد که البته در این مسیر موفق نبود

دیدگاه‌ها  
لنگ جو گیر می شود
+1 #1 لنگ جو گیر می شود 1394-12-14 19:22
ایوول عبدی قهوه ای شد
نقل قول کردن
استقلال قهرمان
0 #2 استقلال قهرمان 1394-12-14 23:41
از همینجا خسته نباشید میگم به همه عزیزان تلاشگر استقلال نیوز که حمایت رسانه ای رو به خوبی از تیممون انجام میدن واقعا دست مریزاد دارید
نقل قول کردن
استقلال زلزله
0 #3 استقلال زلزله 1394-12-15 00:04
خخخخخ.. لنگیاا
نقل قول کردن
shayan
0 #4 shayan 1394-12-15 12:01
قهوه ای شد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار