3ab8c5e1f91ed79aef4487c004fa841c

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال امروز در چارچوب هفته ی بیست و دوم لیگ برتر به مصاف راه آهن رفت و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.

این مسابقه در حالی برگزار شده بود که سازمان لیگ اعلام کرده بود اگر هواداران سرخابی از طریق سامانه ی بلیط الکترونیکی اقدام به رزرو بلیط کنند ، به صورت رایگان میتوانند در جایگاهای پشت دروازه ها و طبقه ی دوم مستقر شوند و اگر از سایت خرید نکنند ، باید در ورزشگاه مبلغ 5 هزارتومان بابت این سکو ها پرداخت کنند.

در وهله ی به این قانون چندین ایراد وارد است:

اول اینکه اگر هواداران تیم های حریف ، اقدام به رزرو بلیط رایگان کنند تا سکو ها به شماره ی ملی دیگری مربوط شود ، چه کسی متوجه میشود؟

(همانطور که در این بازی ، در سایت خرید بلیط ، بالای 60 هزار بلیط رایگان رزرو شده بود که احتمالا بیش از 20 هزارتای آن ، کار هواداران تیم های حقیر است)

مسئله دوم این است که چطور میشود در آن ازدحام ، کارت ملی تک تک افراد را گرفت و وارد سیستم کرد تا ثابت شود آن ها بلیط مجانی رزرو کرده اند در حالی که ورود هواداران به طور عادی هم دردسر ساز است و باعث هرج و مرج میشود.

غیر از این مسائل ، اتفاق جالبی که افتاد این بود که بعد از پایان نیمه ی اول ، متوجه این موضوع شدیم که هواداران میتوانند بدون ثبت نام در سایت و رزرو بلیط ، با در دست داشتن کارت ملی به صورت رایگان وارد ورزشگاه شوند.

ادر حالی که حداقل 30 هزار هوادار استقلال به خاطر دسترسی نداشتن به اینترنت یا ترس از مشکلات دیگر از قبیل گرفتن پول از آن ها به ورزشگاه نیامدند.

با این حال سازمان لیگ این طرح مسخره که در این یک هفته سه بار تغییر کرد را طبق معمول بر روی استقلال امتحان کرد که اگر مشکلات به وجود آمده مانع راهشان شد ،  در بازی تیم محبوبشان این طرح را بردارند که البته امیدواریم این اتفاق نیفتد که بیش از پیش به همه چیز شک کنیم.

موضوع دوم در بازی امروز استقلال این بود هواداران استقلال از رنگی بودن کارگردان و دست اندرکاران صدا و سیما به شدت گله مند هستند.

جایی که در نیمه ی اول در دقیقه ی حدود 30 بازی , توپ در محوطه ی  جریمه به دست بازیکنان راه آهن میخورد و کارگردان مسابقه حتی به صحبت گزارشگر مسابقه اهمیت نمیدهد و تکرار صحنه را پخش نمیکند.

اما اتفاق جالب آن جا میفتد که در نیمه ی دوم و وقتی که توپ به صورت بازیکن استقلال میخورد، کارگردان مسابقه آن صحنه را از سه جهت به نمایش در می آورد و در همان حال ، گزارشگر برنامه نقش  کارشناس برنامه را ایفا میکند و ادعا میکند که توپ به دست بازیکن استقلال خورد. و البته بعد از دیدن دوباره ی تصویر ، حرفش را پس میگیرد و صحنه را غیر قابل تشخیص مینامد.

با این وجود ، هواداران استقلال خدا را شاکر هستند که در این بی مهری های سازمان لیگ، صدا و سیما و رسانه وهای رنگی ، باز هم در صدر جدول قرار دارند و خدایی عالم و عادل وجود دارد که دست همه ی این عوامل را رو ، و نقشه های همه شان را نقشه بر آب میکند.

امید است که تیم استقلال در بازی های آینده با دقت هر چه تمام تر به مصاف حریفان برود و از هر هیچ تلاشی برای موفقیت ، دست نکشد. ان شالله

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
+1 #1 استقلال زلزله 1394-12-14 22:31
واقعا شورشو در آوردن ... صدا و شیما این چندیمن بازی هست که همووونطور پخش میکنه که خودش میخواد
نقل قول کردن
saeed-taji
0 #2 saeed-taji 1394-12-14 22:39
تبریک میگم این بردمون رو
نقل قول کردن
لنگ جو گیر می شود
0 #3 لنگ جو گیر می شود 1394-12-14 22:55
داداش دمت گرم این مهدی تاج به معنی واقعی کلمه ر...ه به فوتبال کشور
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار