ytrt

یک اتفاق و یک حرف و یک مصاحبه ، از طرف یک نفر باعث شد که این موضوع را به اسم هواداران استقلال بزنند.

این همان سنگی است که هزاران عاقل نمیتوانند از چاه در بیاورند.

آقای سعادتی ، مدیر کانون هواداران استقلال امروز در مصاحبه ای عجیب و غیر حرفه ای ، هواداران استقلال را حامی تراکتور سازی در بازی آینده با تیم دوم پایتخت نامید.

بدین منظور هواداران استقلال خطاب به ایشان این نکته را خاطر نشان میکنند که اگر ایشان علاقه ی زیادی به خود شیرینی مقابل کادر فنی تیم تراکتور دارند ، میتوانند همراه با چند تن از دوستان خود به ورزشگاه آزادی بروند اما نمیتواند از طرف میلیون ها استقلالی این موضوع را بیان کند.

از طرف دیگر بی شک هواداران استقلال به هیچ عنوان برای رسیدن به قهرمانی ، حاضر به هواداری از هیچ تیمی نمیشوند و پرچم لاجوردی خود را به هیچ پرچمی نمیفروشند.

هواداران استقلال آنقدر برای باشگاه و پیشکسوتان ارزش قائل هستند که نمیتوانند به تشویق تیمی بپردازند که چندی پیش به بزرگترین پیشکسوتش یعنی "منصور پورحیدری" آن هم در بستر بیماری ، توهین کردند.

هواداران استقلال طاقت این را ندارند که ببیند هواداران تیمی که بارها و بارها از استقلال 4 یا 5 گل دریافت کرده اند به خاطر یک مصاحبه به سخره بگیرند.

جناب سعادتی این را بدانید که مصاحبه ی شما آنقدر زشت بود که لیدر تیم دوم پایتخت را مجاب کرد یاوه گویی کند.

این در حالی است که لیدری در یک باشگاه که در رنکینگ جهانی یک رده پایین تر از تیم منتخب بنگال شرقی هند است ، در مقابل باشگاه 55 دنیا نباید به خود اجازه ی چنین صحبتی بدهد

دوستان واژه ی قلدر را با رییس کانون هواداران اشتباه نگیرند و به خاطر داشته باشند که مشت کوبیدن به صورت مربی سابق خود هرگز فراموش نشده است.

هواداران استقلال در سالهای اخیر به عشق ساندویچ و بلیط مجانی به ورزشگاه نیامده اند و در 4 سال اخیر ، این استقلالی ها بودند که  چندین بار  بدون بلیط رایگان ، ورزشگاه را بالای 90 هزار نفر پر کرده اند.

این در حالی است که تیم های حریف بدون بلیط رایگان و ساندویچ ، بالاترین تعداد هوادارانشان 40 هزار نفر بوده است.

در پایان این نکته را خاطر نشان میکنیم که " ما هواداران استقلال هستیم"  نه اشخاصی که با یک مصاحبه ی جهت دار ، سعی بر خود شیرینی برای کادر فنی تیم های حریف دارند.

 

ما هواداران استقلال به عنوان "پر افتخار ترین تیم ایران " در مسیر قهرمانی نیازی به  تیم های دیگر نداریم و به لطف خدا امسال هم مانند سالهای گذشته بالاتر ازتیم های دیگر هستیم و خواهیم بود و پرچم آبی استقلال را به هیچ پرچم و تیمی نمیفروشیم.

در پایان از مدیریت محترم باشگاه بزرگ استقلال ، جناب آقای افشار زاده تقاضا داریم که به خواسته ی هواداران ، با برکناری این گونه افراد در باشگاه استقلال،به مسیر موفقیت استقلال کمک کنند.

دیدگاه‌ها  
استقلال قهرمان
+2 #1 استقلال قهرمان 1394-12-15 17:26
آفرین عالی بود دمت گرم آقا محمد
نقل قول کردن
saeed-taji
+1 #2 saeed-taji 1394-12-15 17:33
باید این اقا حرفش رو پس بگیره... ما ابی دلیم پس رنگ ابی دوست داریم
نقل قول کردن
استقلال زلزله
0 #3 استقلال زلزله 1394-12-15 19:07
واقعا مدیر کانونمرن حرق چرتی زده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار