02.45 Wolfsburg vs Gent

به گزارش استقلال نیوز، وولفسبورگ با برتری مقابل خنت بلژیک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله 1/4نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

 

در دیگر بازی اولین شب از بازی های دور برگشت مرحله 1/8نهایی امشب در ورزشگاه وولفسبورگ آرنا شهر وولفسبورگ با قضاوت دامیر اسکومینا اسلوونیایی و در دمای 2 درجه سانتی گراد بالای صفر و رطوبت 73% دو تیم وولفسبورگ  و خنت بلژیک به مصاف هم رفتند و در پایان نماینده آلمان با نتیجه 1 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

ترکیب وولفسبورگ: کوئن کاستیلس، دانته، کنوچه، رودریگز، تراسچ، گوستاوو، گوئیلاووگوئی، شورله(شافر 89)، آرنولد(ویرینها 83)، دراکسلر(کالیگیوری 78)، مکس کروزه

ترکیب خنت:سلس، گرشون، نیلسن، آساره، رافینها(فوکت 78)، رناتو نتو، کومس، ماتون (سائیف 68)، دجائگره، میلیسوویچ، سیمون(کولیبالی 70)

 

دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست پیدا کردند ولی در نیمه دوم آندره شورله در دقیقه 74 با پاس ژولین دراکسلر تک گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند تا در نهایت وولفسبورگ با برتری 4 بر 2 در مجموع دو دیدار راهی مرحله 1/4نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

1

2

3

4

5

6

7

 


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/پیروزی وولسفبورگ در زمین خنت+(گزارش تصویری)

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار