loguuuoبه گزارش استقلال نیوز، امشب در دومین شب از دور برگشت مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار به طور همزمان در شهرهای سن پترزبوگ و لندن برگزار خواهد شد. نگاهی داریم به ترکیب احتمالی و شرایط بازیکنان تیم ها.

 

امشب در دومین شب از دور برگشت مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی در استمفوردبریج لندن میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود و بنفیکا در استادیوم پتروفسکی مهمان زنیت سن پترزبورگ. میزبانان دیدار رفت با اختلاف یک گل مهمانان خود را شکست دادند. آیا زنیت در سرمای روسیه می تواند صدرنشین لیگ پرتغال را شکست دهد؟ پاری سن ژرمن که بالاخره دو هفته قبل در دیدار مقابل لیون طعم شکست در لوشامپیونه را چشید می تواند مقابل دیدگان هواداران چلسی به مرحله بعد صعود کند؟ به نظر من پیش بینی نتایج بازی های امشب غیر ممکن است.


چلسی – پاری سن ژرمن
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه Parc des Princes با گل های زلاتان ابراهیموویچ  و کاوانی در مقابل تک گل اوبی میکل به سود پاریسی ها به پایان رسید. پاری سن ژرمن تیم 11 و چلسی تیم 4 رده بندی یوفا هستند.
ترکیب احتمالی چلسی: کورتوئیس، آزپیلیکوئتا، کاهیل، ایوانوویچ، بابا، ماتیچ، اوبی میکل، ویلیان، اسکار، هازارد، ترائوره(کاستا)
ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن: تراپ، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، داوید لوئیز، مکسول، وراتی(رابیوت)، متوئیدی(رابیوت)، تیاگو موتا،دی ماریا، کاوانی(لوکاس)، ابراهیموویچ


زوما با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، فالکائو از ناحیه کشاله ران و جان تری از ناحیه همسترینگ غایبان حتمی چلسی در این دیدار هستند و تنها غایب پاری سن ژرمن آئوریر مدافع یاغی این تیم است که به دلیل مصاحبه علیه بازیکنان و کادرفنی از تیم اخراج شده است.
احتمال می رود پاتو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران و دیگو کاستا به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون برای چلسی و از تیم پاری سن ژرمن هم مارکو وراتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران و متوئیدی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به این بازی نرسند.
مارکو وراتی، زلاتان ابراهیموویچ و داوید لوئیز در صورت دریافت کارت زرد در این دیدار از بازی بعد محروم خواهند شد.

CHEL

CHELL2

psg1

psg2

 

زنیت - بنفیکا
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه Estádio da Luz شهر لیسبون با تک گل دقایق پایانی جوناس یک بر صفر به سود بنفیکا به پایان رسید. بنفیکا تیم 6 رده بندی یوفا و زنیت تیم 15 این رده بندی است.
ترکیب احتمالی زنیت سن پترزبورگ: لودیگین، آنیوکوف، لومبرتس، گارای، ژیرکوف، یوسوپوف، ویتسل، شاتوف، دنی، هالک، دیوبا
ترکیب احتمالی بنفیکا: ادرسون، سِمِدو، لیندلوف، فِجسا، الیسو، ساماریس، رناتو سانچس، گایتان، پیززی، جوناس، رائول خیمنز


فایزولین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، کریسشیتو به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار دور رفت دو تیم و ژاوی گارسیا به دلیل دو کارته بودن غایبان حتمی تیم زنیت هستند و در تیم بنفیکا لیساندرو لوپز و جولیو سزار به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، لوئیزائو به دلیل شکستگی دست، آندره آلمیدا و ژاردل به دلیل دو کارته بودن در این بازی حضور نخواهند داشت.
از زنیت دنی، هالک، ویتسل، یوسوپوف و از بنفیکا جوناس و گونزالو گوئدس در صورت دریافت کارت زرد از حضور در دیدار بعدی تیم های خود محروم خواهند شد.

ZENIT

Zenit2

ben111

benn2

 

 


اخبار مرتبط:

 اختصاصی استقلال نیوز/پیروزی پاری‌سن‌ژرمن مقابل چلسی+(گزارش تصویری)

اختصاصی استقلال نیوز/پیروزی بنفیکا مقابل زنیت +(گزارش تصویری)

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار