گادوین منشا

در حالی که تیم استقلال نماینده کشورمان برای بازی با نماینده قطر به دوحه سفر کرده مرتضی تورک در نقش یک دشمن آخرین حربه را برای حاشیه کشیدن استقلال به کار برد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، در فصول اخیر مرتضی تورک و اسماعیل حسن زاده مسئولین کمیته اخلاق و کمیته انضباطی طی احکامی مختلف تا توانسته اند استقلال را نقره داغ کرده اند.

در جدیدترین آرای این آقایان گادوین منشا بازیکن خارجی استقلال به دلیل برخورد با یک تماشاگرنما فعلا حق شرکت در مسابقات داخلی را نخواهد داشت!

این رای از آنجای که گادوین منشا در هفته گذشته به خوبی در ترکیب استقلال درخشیده کاملا مشکوک است.

هواداران استقلال در سال های گذشته بارها شاهد رفتار تند کمیته انضباطی و کمیته بی اخلاق بوده اند.

نمونه رفتار مشکوک آقایان محرومیت سید مهدی رحمتی بود که با فشار مردم و رسانه ها این سناریو آقایان خنثی شد.

اما امروز با وجود اینکه نماینده کشورمان در یک کشور دیگر حضور دارد آقایان با تخریب بازیکن این تیم چهره واقعی خود را به خوبی نشان داده تا به همگان ثابت کنند در این فدراسیون دشمنی با استقلال حرف اول را می زند و بس!

آقایان در این فصل چشمانشان به روی وحشیگری و بی حرمتی بازیکنان سوگولی دولت بسته شد تا جایی که اتفاقات بازی تیم محبوبشان با سایپا هیچگاه رسیدگی نشد.

دیشب مازیار ناظمی، گوینده اخبار ورزشی که اینک با رابطه و.. به پست سخنگویی وزارت ورزش رسیده در اقدامی عجیب به موضوعی که هیچ ارتباطی به او و اربابانش ندارد ورود کرده و امروز گماشته آقایان با نقره داغ کردن استقلال خودشیرینی را به معنای واقعی نشان همگان داد.

تورک

گویا سناریو به این شکل طراحی شده بود که ابتدا سخنگوی وزارت خانه در نقش رابین هود ظاهر شده و همه چیز را تمام شده جلوه دهد و روز بعد در حالی که وزارت ورزش از همه جا بی خبر است استقلال را با آرای مضحک سلاخی کنند! 

در ادامه آرای این کمیته بی اخلاق، فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال به دلیل فیلمی که خود از رفتار مامور راهنمایی و رانندگی منتشر کرد بایستی منتظر پاسخ راهنمایی و رانندگی باشد!

آقای تورک تو و امثال تو با هزار رابطه نامشخص به بدنه فوتبال نفوذ کرده تا احکام اربابانتان را اجرا کنید در این میان برای رسیدن به اهداف مشخص چه راهی بهتر از حاشیه کشیدن استقلال مظلوم؟

این استقلال با حمایت هوادارانش راهش را ادامه خواهد داد و در این راه با لجن پراکنی امثال کمیته مربوطه  از راه خود خارج نخواهد شد.

تاریخ این وطن فروشی ها را هیچگاه فراموش نخواهد کرد..

رسول اكرم صلى‏ الله ‏عليه ‏و ‏آله :

اَعدَلُ النّاسِ مَن رَضِىَ لِلنّاسِ ما يَرضى لِنَفسِهِ وَ كَرِهَ لَهُم ما يَكرَهُ لِنَفسِهِ؛

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
+4 #1 احسان تاجی 1397-12-11 18:05
استقلال قدرتمند شد و دوباره مافیای کثیف و دزد لنگ دست به کار شد!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار