اختصاصی استقلال نیوز

محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که با دور زدن عادل فردوسی پور، روی آنتن صدا و سیما آمده است به خوبی جای خالی استاد خود را پُر کرد.

 

 

 به گزارش استقلال نیوز، در حالی که هواداران تیم استقلال در پی ناداوری های هفته های اخیر از کمیته داوران انتظار عذرخواهی را دارند اما رئیس این کمیته با بی اخلاقی و پرویی هرچه تمام تر همچنان از ضعف داوران خود دفاع می کند.

استاد داوود رفعتی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در دوران داوری خود به یکی از پُر اشتباه ترین داوران فوتبال معروف بود و نمونه بارز آن گل واضح محمد پروین در بازی گهر زاگرس و پرسپولیس بود که به قول محمد پروین همه ملت آن گل را دیدن به جز آقای رفعتی!

ایشان دیشب در برنامه فوتبال برتر هیچگاه از هواداران استقلال عذرخواهی نکرد و باز هم با گستاخی تمام نظر کمک داور خود را تایید کرد!

در برنامه دیشب فوتبال برتر آقای میثاقی که گویا ارادت قوی به تیم محبوب خود دارد باز هم لکه سیاهی بر پیشانی صدا وسیما نهاد. ایشان با ساخت آیتم های متعدد سعی کرد استقلال و هوادارانش را از حالت شاکی به متهم تبدیل کند و به خوبی با کمک دوستان خود، کثیفی این روزهای ورزش کشور را نمایان کرد.

حال و روزی که برگرفته از فساد در عوامل ورزش، فدراسیون فوتبال، رسانه ها و... است و متاسفانه هیچ نهادی قدرت لازم برای مقابله با آن را ندارد.   

در برنامه دیشب فوتبال برتر آقای میثاقی برای چندین بار تاکید کرد که استقلال همانطور که از داوری ضرر داشته سودهای زیادی هم کسب کرده است و نمونه آن اخراج نشدن روزبه چشمی در مقابل ماشین سازی در دقیقه اول بازی است! 

این بزرگواران در ادامه شاهکار برنامه خود در حالی که به گواه کارشناسان، تیم پرسپولیس بیشترین سود را از اشتباهات داوری داشته با ساخت آیتمی سراسر مضحک و مهندسی شده به مخاطبان خود چنین القا کردند که این تیم نیز همانند تمامی تیم ها از داوری سود و ضرر یکسان داشته است!

فاجعه برنامه فوتبال برتر به اینجا ختم نشد و با روی خط آوردن مدیرعامل بی کفایت استقلال تلاش شد که از خشم هوادار استقلال پیش از بازی فردا کاسته شود.

آقای میثاقی گویا ناجوانمردی به اخلاقیات شما پیوند ناگسستنی دارد و عدالت نداشته این روزهای فوتبال کشورمان گریبان شما را نیز گرفته است!

یک بار برای همیشه این بازی مسخره را تمام کنید و به جای توجیه های مسخره و ساخت آیتم های آبکی به فکر درمان کثیفی این روزهای فوتبال باشید.

با یک بررسی ساده مشخص می شود استقلال بیشترین ضرر امتیازی را از بی دقتی یا بی فکری داوران داشته و این اشتباهات اکثرا در بازی های مهم گریبان استقلال را گرفته که حکم بازی های 6 امتیازی را داشته است. اشتباهاتی که متاسفانه در پی هر بازی سکوت رسانه های زرد و مجریان بی اخلاق را در بر داشته است.

اشتباهاتی که هیچگاه باعث نشد وزیر، معاونین و سخنگوی وزارت ورزش واکنش تندی را داشته باشند تا به همگان ثابت شود اعتراضات آقایان فقط خرج تیم های می شود که مورد حمایت دولت هستند.

استقلال در این سال ها قربانی مسائل بسیاری شده است که هر کدام از آن ها به تنهایی برای نابودی یک تیم کفایت می کند.

از نبود امکانات اولیه، عدم تمدید بازیکنان کلیدی، عدم یارگیری مناسب و.. که همگی از زمان روی کار آمدن دولت حسن روحانی آغاز شد.

استقلال و هوادارانش فردا بی شک انتقام سختی از مسببین این بی عدالتی خواهند گرفت.

فوتبال برای استقلال و هوادارانش با اتمام این فصل به پایان نخواهد رسید و بی شک همچنان زندگی جاریست ولی کثافت و لجنی که دست پخت بی کفایتی مدیران ورزش کشور است سال ها در ذهن هواداران پُرشمار استقلال باقی خواهند ماند.

 

 اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار