حسین حیدری

این روزها باشگاه استقلال ستاره های آینده دار و بااستعداد خود را به راحتی آب خوردن از دست می دهد!

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین حیدری بازیکن سابق استقلال که زمانی از او به عنوان "مجتبی جباری جدید استقلال" یاد می شد و حتی در مقطعی که مجتبی جباری هنوز با بی مهری مدیرعامل وقت از استقلال کنار گذاشته نشده بود، مورد توجه ویژه شماره 8 شاکی آبی ها هم قرار داشت؛ همانند دیگر استعدادهای جوان استقلال به دلیل سو مدیریت در حالیکه هنوز 4 سال از قراردادش باقیمانده بود به راحتی با فسخ قرارداد از این تیم جدا شد و به قشقایی شیراز پیوست. بازیکنی که شاید در آینده ای نزدیک باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتنش مجبور به پرداخت هزینه ای گزاف شود!

در ادامه گفت و گوی استقلال نیوز با حسین حیدری و صحبت های او در خصوص جدایی از تیم محبوبش را می خوانید:

 

* ظاهرا فصل آینده در استقلال نخواهید بود؟

بله! برای فصل جدید قراردادم با استقلال را فسخ کردم و با تیم قشقایی شیراز قراردادی دو ساله بستم. انشاالله در تیم جدیدم بازی کنم و بتوانم خودم را نشان بدهم. قشقایی با آقای عنایتی و کادر فنی مجرب شرایط خوبی دارد و تیمی پرطرفدار است. البته قراردادم با قشقایی برای سال دوم مشروط است.

* دلیل انتخاب قشقایی چه بود؟

دلیل اینکه قشقایی را برای ادامه بازی انتخاب کردم هواداران این تیم بودند ضمن اینکه می خواهم با بازی در لیگ یک ضمن کسب تجربه به چشم بیایم تا دوباره بتوانم به لیگ برتر برگردم، حالا چه به استقلال و یا تیم دیگری. البته امیدوارم با قشقایی به لیگ برتر برگردم. اینکه این فصل بتوانم بازی کنم و در شرایط مسابقه قرار بگیرم بسیار برایم مهم است.

* به نظر من یکی از بدشانسی های شما رفتن مجتبی جباری از استقلال بود!

یکی از بدشانسی های من خداحافظی آقای جباری از استقلال بود. خداحافظی که نه! ایشان را مجبور به خداحافظی کردند. همچنین رفتن آقای منصوریان از استقلال هم یکی دیگر از بدشانسی های من بود که همه در جریان چگونگی جدایی ایشان هستند.

* حضور در استقلال چه مزایایی برای شما داشت؟

من 18 ساله بودم که به استقلال آمدم الان در آستانه 21 سالگی هستم. کسی را در این فوتبال نداشتم. نه مدیر برنامه ای داشتم، نه پارتی یا معرف.. روی پای خودم ایستادم و پیشرفت کردم تا به استقلال رسیدم.

در حال حاضر با آقای منصوریان و مجتبی جباری در ارتباط هستم، صحبت می کنم و مشورت می گیرم. این 2 فصلی که در استقلال بودم باعث شد با بازیکنان و آدم های بزرگی آشنا بشوم و در ارتباط باشم و این برای من یک امتیاز محسوب می شود.

* ظاهرا از شفر دل خوشی ندارید!؟

بعد از اخراج آقای منصوریان و آمدن آقای شفر، با تمرین زیاد توانستم اعتماد ایشان را جلب کنم و اکثر بازی ها در لیست 18 نفره و روی نیمکت بودم و حتی مقابل سیاه جامگان هم حدودا 15 دقیقه بازی کردم. ولی فصل گذشته متاسفانه رفتار آقای شفر با من عوض شد و آنقدر در اوایل فصل به من بدی کرد، من را از تمرین کنار گذاشت و مجبور به تمرین پشت دروازه کرد که روحیه فوتبالی من را خراب کرد و مجبور به جدایی از تیم محبوبم شدم.

* استراماچونی بازی شما را دید؟

سرمربی جدید، آقای استراماچونی هم که اصلا من را ندیده است، مهم هم نبود من را ببیند چون با رفتاری که شفر با من کرد دوست داشتم به تیمی بروم که بازی کنم! آن بازیکنان جوانی که در تمرینات بودند به احتمال زیاد از تیم کنار گذاشته می شوند و این مساله برایم اهمیتی ندارد که شاید استراماچونی بازی من را می دید و خوشش می آمد چون با رفتاری که با من شد اصلا دل و دماغش را نداشتم که به تمرین بروم. فقط دوست داشتم که زودتر به تیمی بروم که بتوانم با بازی کردن کسب تجربه کنم.

* رابطه مدیران باشگاه با شما چگونه بود؟

با آقای خطیر در ارتباط بود و زیاد با هم صحبت می کردیم. انسان کاربلد و باسوادی هستند و حیف شد که از استقلال رفتند. با آقای مباشری هم چند باری برخورد داشتم و برگه فسخ قراردادم را نیز از ایشان گرفتم ولی با آقای فتحی خیر، نه صحبتی داشتم و نه برخوردی. فکر می کنم رفتار مدیران استقلال با من هم مثل دیگر بازیکنان جوان تیم بود.

* با اینکه 4 سال از قراردادتان با استقلال مانده بود، چرا شما را به تیم دیگری قرض ندادند؟!

بله، 4 سال از قراردادم با استقلال باقی مانده بود. دلیل اینکه چرا قرضی به تیم دیگری نرفتم یا چرا من را به تیم دیگری قرض ندادند را نمی دانم! چون باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد نه من! حتما صلاح دانستند که من را قرضی به تیمی ندهند و قراردادم را فسخ کنند! من در جریان این موارد نیستم.

* کسی در باشگاه استقلال مانع جدایی شما نشد؟

راجع به بودن در استقلال با آقایان منزوی و خطیر صحبت کردم ولی فکر می کنم این جدایی به صلاحم بود.

* آیا هنگام فسخ قرارداد مطالبات تان از باشگاه استقلال را دریافت کردید؟

اینکه از استقلال طلب دارم یا خیر اصلا مهم نیست. دوست ندارم حرفی در این مورد زده شود.

* صحبت پایانی؟

آقای منزوی انسان فوق العاده ای هستند. ایشان دوست داشتند در استقلال بمانم، از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم به زودی با کسب تجربه بتوانم به تیم محبوبم برگردم و با پیراهن آبی استقلال افتخار آفرینی کنم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 

 


مطالب مرتبط:

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: از ته قلبم استقلالیم؛ دوست داشتم با مجتبی جباری همبازی بشم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حیدری، مجتبی جباریِ جدید آبی ها

دیدگاه‌ها  
momo
+5 #1 momo 1398-05-08 10:11
یعنی همه جای دنیا اینطوری مدیریت تیما روی هواست؟
یعنی اینقدر مدیریت 10-20 تا جوون سخته؟
خب لامصبا اینا رو مفت از دست ندید!
قرضی بدین تیمای لیگ یکی تا بازی کنن و باتجربه شن!
چرا چیزی از مدیریت سرتون نمی شه لامصبا!!
نقل قول کردن
masoud
+5 #2 masoud 1398-05-08 10:12
فقط می شه تاسف خورد به حال و روز مدیریت استقلال!
بازیکنایی که قرارداد بلند مدت دارن رو مفت مفت از دست می دن!
لعنت بهتون
نقل قول کردن
shima
+2 #3 shima 1398-05-08 10:13
خیلی ناراحت شدم :sad:
نقل قول کردن
شریف
+2 #4 شریف 1398-05-08 10:17
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران عزیزتان.. هر چه آقای پندار توفیقی کاشتند مدیران در این فصل نابود کردند. شاید عقد قرارداد با این جوانان از معدود اقدامات مثبت مدیریت قبلی بود اما مدیریت جدید خلاف آن عمل کرد. این معضل در سطح کلان مدیریت کشور هم به چشم می آید و فقط مختص به استقلال نیست.
نقل قول کردن
سهراب
+2 #5 سهراب 1398-05-08 12:00
اشکالی نداره میره بعد 3 منیلیارد میدیم تا شاید برگرده.مدیریت آب دوغ خیاری فتحی از این بهتر نمیشه
نقل قول کردن
shadi
+1 #6 shadi 1398-05-08 12:05
به نقل از momo:
یعنی همه جای دنیا اینطوری مدیریت تیما روی هواست؟
یعنی اینقدر مدیریت 10-20 تا جوون سخته؟
خب لامصبا اینا رو مفت از دست ندید!
قرضی بدین تیمای لیگ یکی تا بازی کنن و باتجربه شن!
چرا چیزی از مدیریت سرتون نمی شه لامصبا!!

با بازیکن های جوانی که رفتن میشه یک تیم درست کردن و توی لیگ برتر مدعی شد.اینقدر توجه به تیم های پایه خروجیش چی شد؟ فقط امیرحسین کارگر از بازیکن های اکادمی داره با تیم تمرین میکنه مابقی اگه جوون هم هستن اصلا واسه آکادمی نیستن.دیروز هم که گفتن آذری بره اونم وقتی لنگه هافبک طراح هستیم این استراماچونی هم راه شفر رو پیش گرفته ستاره ها رو میندازه بیرون خودش بازیکن خارجی میاره!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار