امیرحسین فتحی

امروز رای دادگاه CAS در مورد سوپرجام اعلام شد و طبق پیش بینی ها رای اعلام شده علیه استقلال بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بالاخره ماموریت ویژه باند مخوف فتحی-خطیر برای نابودی استقلال به پایان رسید و حال باید منتظر استعفای این مدیرعامل دست‌نشانده و بله قربانگوی وزیر ورزش از سمت خود باشیم البته اگر او بار دیگر مرزهای وقاحت را جابجا نکند.

علی خطیر با حربه شکایت به دادگاه کاس و گرفتن حق استقلال در سوپرجام کثیف اهدایی به سوگولی‌ها، جای خود را در دل هواداران استقلال باز و جای خود را در باشگاه محکم کرد تا بتواند برنامه‌های کثیف نوشته شده روی کاغذ توسط باند مافیایی وزارتخانه ورزش و تیم قرمز! را اجرایی کند.

خطیر تیم یکدست و یک‌پارچه شفر را با اخراج او و فراری دادن بازیکنان از هم پاشاند و تیمی شخم زده با بازیکنانی درجه دو تحویل استراماچونی داد تا استقلال هرگز نتواند در حد یک مدعی قهرمانی باشد.

اینکه موضوع بازی نکردن استقلال در سوپرجام به زمان مدیرعاملی افتخاری برمی گردد و مدیرعامل فعلی(فتحی) در مورد اعلام این رای تقصیر کار نیست تنها یک بهانه مضحک و غیرقابل قبول است.

امیرحسین فتحی و علی خطیر با شو خبری در مورد بازی سوپرجام جنجال به پا کردند و مصر بودند که رای به نفع استقلال خواهد بود. در این بین هزینه سنگینی در قبال دادرسی، سفرهای مقامات ایرانی به سوئیس و.. هم به باشگاه تحمیل شد که باید توسط بازنده دادگاه پرداخت شود.

مسلما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به عنوان متولی فوتبال ایران هرگز زیر بار این نمی رفتند که دادگاه CAS رای به اشتباه آنها در اعلام حکم برنده بودن تیم مورد علاقه شان بدهد، بنابراین مطمئنا در ارائه مدارک کم کاری کرده و اسنادی که دال بر واقعیت می بود را نیز به این دادگاه ارائه ندادند.

به گزارش استقلال نیوز، امیدواریم بزودی 1400 برسد و با اتمام دولت بی تدبیری و ناامیدی و کوتاه شدن دست وزیر رنگی و آقازاده اش از  ورزش، بوی گند فساد بالاخره از بین برود و عدالت به مستطیل سبز برگردد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: نمی دانم چرا رای سوپرجام اعلام نمی شود؛ اعتراض به داوری فایده ای ندارد!

دیدگاه‌ها  
Javan
+4 #1 Javan 1398-07-16 06:52
بسیار بسیار عالی درود بر شما ،
گر چه بیشتر از اینها باید ابعاد جنایتها علیه استقلال افشا شود.
هنوز یک هزارم مطالبی را که میایست در مورد جنایت و ظلم علیه استقلال گفته شود ، گفته نشده ، اینها که فقط قطره ای از اقیانوس ضدیت با استقلال در حوزه نفوذیهای باشگاه و وزارت ورزش لنگی بود،
بطور مثال اگر فقط پرونده سیما و رسانه به ظاهر ملی و ده ها برنامه مختلف و متنوع آن هم در وقت خود برسی شود ، آنوقت معلوم میشود مافیای لنگ تا چه حد و در چه سطوح و لایه ها یی ، عملیات حمایت از لنگ و تخریب استقلال را انجام داده و میدهد.
مطالبی از این برنامه ها دارم و میدانم که چندین صفحه میشود.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار