استراماچونی

سرمربی ایتالیایی پیشین باشگاه استقلال که این روزها خبر بازگشتش به نیمکت استقلال شنیده می شود با انتشار متنی اعلام کرد هیچ پیشنهادی از استقلال نداشته است!

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال امشب در استوری صفحه شخصی خود اعلام کرد هیچ پیشهادی از سوی باشگاه استقلال به او داده نشده است.

استراماچونی

«امروز من خیلی عصبانی هستم؛ چون به نظر می رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است. من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم، چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است.

من عشق شما را احساس می کنم و می خوام که شما بدانید همه چیز ساختگی بوده است. امروز خیلی ناراحت هستم»

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از بازی فینال جام حذفی که با شکست استقلال همراه شد سایت رسمی باشگاه استقلال و صفحات منتسب به آن با انتشار متنی، ارسال دعوتنامه به آندره آ استراماچونی را به هواداران وعده دادند اما امروز با شفاف سازی سرمربی پیشین استقلال، مشخص شد هواداران آبی پوش بازهم قربانی اعتماد به مدیرانی شده اند که دست پرورده وزارت ورزش هستند.

به صورت شفاف و واضح تر مشخص است که وزارت ورزش نقش کلیدی در این بازی مسخره را ایفاء کرده و با گرفتن یک جام از تیم استقلال آخرین حربه ها را برای ضربه زدن به تیم بزرگ استقلال در نظر گرفته است.

عمر وزارت ورش و دولت تبخیر امید چندی دیگر به پایان خواهد رسید و با شومن بازی های دست پروده های آنها در ارگان های ورزشی، به دنبال محبوب کردن اشخاصی دیگر همچون اسحاق جهانگیری و ... هستند تا بتوانند در انتخابات پیش رو از خدمات شایان خود در حق یک تیم منفور استفاده ابزاری کنند.

وقتی که بانک وابسته به برادر معاون اول رییس جمهور، اسپانسر تیم دُردانه دولت می شود باید هم این چنین برای تخریب رقیب و قدرت اصلی فوتبال ایران برنامه ریزی صورت بگیرد.

قانون من درآوردی منع جضور بازیکنان و مربیان خارجی در چه تاریخی ثبت و قابل اجراء شد؟

پست معاون مدیرعامل باشگاه منفور در تاریخ 3 مرداد 99 با اعلام مذاکره استقلال با استراماچونی انتشار پیدا کرد و 29 مرداد فدراسیون فوتبال که از بازگشت استراماچونی آگاه شده بود این قانون را وضع کرد.

قدوسی

علی ایالحال با وجود شفاف سازی استراماچونی مشخص شد که مدیران استقلال اصلا به دنبال بازگشت استراماچونی نبوده اند و و بیشتر این مذاکرات برای برهم زدن تمرکز کادرفنی وقت استقلال صورت گرفته است.

اما چرا باید اینگونه با احساسات جمع کثیر هواداران استقلال بازی شود و چرا باید استقلال را از کسب یک جام محروم کنند؟

سالها بازیچه و فریب خورده وزارت ورزش و مدیران گماشته آن بوده ایم ولی مطمئنا این بار مقابل این رفتار کثیف و بی شرمانه ایستادگی خواهیم کرد.

امروز بذرپاش، ریس دیوان محاسبات کشور رسما اعلام کرد قانونی برای عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی وجود ندارد اما ساعتی بعد مشخص شد عده ای هستند که خود را از قانون فیفا و قوانین داخلی یک کشور جدا می دانند و از هر راهی برای ضربه زدن به استقلال استفاده می کنند.

از فدراسیون فوتبالی که سرپرست موقتش را عضو پیشین هیات مدیره باشگاه منفور پایتخت بر عهده داشته باشد و معاونت اول این نهاد را یکی از پیشکسوتان همان تیم در اختیار گرفته باشد انتظار عدالت خواسته ای احمقانه است.

با وجود تمام این کارشکنی ها مدیران استقلال باید بدانند در صورت عدم حضور استراماچونی تک تک آنها باید از سمت خود کنارگیری کنند و در غیر این صورت با برخورد شدید هواداران روبرو خواهند شد.

  

#استراماچونی_را_برگردانید

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

جانلوکا دی‌مارتزیو: استراماچونی و استقلال منتظر تایید فدراسیون فوتبال ایران/ #استراماچونی_را_برگردانید

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار