زمین تمرین استقلال

در حالیکه زمین تمرین، یکی از ابتدایی ترین امکانات برای موفقیت یک باشگاه است، اما استقلال با این نام و آوازه بزرگ زمین تمرین ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تیم فوتبال استقلال(تاج) فردا چهارشنبه 5 آذر 99 از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ماشین‌سازی برود اما متاسفانه آبی‌پوشان جلسات تمرینی خوبی را برای این دیدار حساس پشت سر نگذاشته‌اند.

 

تمرین یکشنبه استقلالی‌ها به دلیل بارش باران و آبگرفتگی چمن زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب لغو شد و تمرین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هم روی چمن مصنوعی برگزار گردید.

امکانات استقلال و پرسپولیس

متاسفانه تیم بزرگ استقلال با آن همه دارایی و مایملک که بعد از انقلاب غصب و به زور تصاحب شد، امروز با وجود داشتن هواداران چند ده میلیونی یکی از فقیرترین باشگاه‌های ایران از نظر امکانات ورزشی است. در سوی مقابل باشگاهی قرار دارد که در این سال‌ها با هزینه از بیت‌المال چنان امکاناتی برایش فراهم کرده‌اند که بازیکنان، مسئولان و هواداران آن، حتی در خواب هم نمی‌توانستند ببینند.

امکانات استقلال و پرسپولیس

زمین تمرین خوب یکی از ابتدایی‌ترین و اصولی‌ترین نیازهای یک تیم برای موفقیت است‌. زمین تمرینی با امکانات کامل از جمله رختکن مناسب، دوش آبگرم، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، امکانات پزشکی، استخر، سونا و..در حال حاضر حتی بسیاری از تیم‌های لیگ یکی هم از این امکانات برخوردار هستند اما متاسفانه باشگاه بزرگ و ریشه‌دار استقلال را عمدا به روزی انداخته‌اند که برای تمرین باید خانه‌به‌دوش باشد و آواره این مجموعه و آن مجموعه!

ظلم و خیانتی که وزارت ورزش در دوران ننگین ریاست جمهوری حسن روحانی در حق استقلال بزرگ و هوادارانش کرد، لکه ننگی خواهد بود بر پیشانی شعار مضحک فوتبال پاک.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ تمرین سبک آبی ها در چمن مصنوعی؛ اسماعیلی آمد و تمرین نکرد!

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ شیخ مجوز تمرین گرفت؛ آماده سازی آبی پوشان در چمن مصنوعی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار