وریا غفوری

کدام قرارداد ۱۴ میلیاردی؟ وقتی رسانه ها اختلاف ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومانی قرارداد کاپیتان تاج را به نام ۱۴ میلیارد تیتر یک خود می کنند!

 

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری های رانتی برای تسویه حساب شخصی با وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) در خصوص قرارداد او دست به دروغ پراکنی بزرگی زده اند که در ادامه به چرایی آن می پردازیم..

اولاً صحبت از قرارداد ۱۴ میلیارد تومانی اشتباه است قرارداد بسته شده مورد بحث مربوط به فصل ‌کنونی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ است که در ابتدا معادل با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است اما در قرارداد تجدید شده توسط مدیریت باشگاه استقلال(آن زمان احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال بود) در قبل از شروع فصل این مبلغ به ۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و بنابراین آنچه محل اختلاف است عددی معادل سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است و بحث از قرارداد ۱۴ میلیارد تومانی موضوع انحرافی است چراکه قرارداد ۸ میلیارد تومانی مرتبط با فصل بعد در سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ اساسا یک قرارداد جدید بوده که هرگز تجدید نشده است.

وریا غفوری

اما در این بین بد نیست نگاهی به چند مورد جزیی در اردوگاه رقیب بیاندازیم. مهدی ترابی به ادعای رسانه ها با مبلغ حدود یک میلیون دلار و حدود ۲۴ میلیارد تومان به قطر رفت و در نهایت به العربی قطر رفته پیوست اما العربی بعد از نیم فصل او را در لیست فروش می‌گذارد و مبلغ ۶۰۰ هزار دلار برای آزادسازی رضایتنامه وی تعیین می‌کند. از ایران باشگاه های سپاهان و تراکتور با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به دنبال اخذ رضایتنامه ترابی هستند اما در این بین پرسپولیس بدون این که افشا شود چه مبلغ قراردادی با ترابی بسته است، قراردادی یک و نیم ساله امضا می کند.

موضوع وقتی جالب تر می شود که پرسپولیس در این شرایط سخت اقتصادی ۵۰۰ هزار یورو به بودیمیر و حدود ۱۰۰ هزار یورو به والنسیا بدهی قطعی دارد که بنابر اعلام شکوری این بدهی‌ها پرداخت گردیده است و خطری پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را تهدید نمی کند.

وریا غفوری

نکته جالب دیگر قرارداد دلاری وریا غفوری بهترین بازیکن دو فصل اخیر باشگاه تاج است. قرارداد سال ۹۸ با قیمت دلار ۱۳۵۰۰ تقریباً ۲۰۰ هزار دلار برای فصل ۹۹ بسته شده است و در قرارداد تجدید شده این مبلغ امروز حدود ۲۵۰ هزار دلار است(فقط ۵۰ هزار دلار تفاوت قیمت دارد.) و برای سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ با قیمت دلار ۲۴ هزار تومان امروز این مبلغ به عدد حدودا ۳۳۳ هزار دلار میرسد. این در حالی است که تنها رضایت نامه نادری مبلغی برابر با ۲۰۰ هزار یورو ارزش داشته است یعنی مقایسه این اعداد نشان می دهد که قرارداد وریا با توجه به ارزش این بازیکن رقمی معقول بوده است هر چند که هر اعتراضی به بحث مذاکرات و قراردادها وارد است مرتبط با مدیریت باشگاه می‌شود و نه بازیکنان.

 

به گزارش استقلال نیوز، حمله امروز روزنامه کیهان به افرادی که به لزوم خرید واکسن مطمئن اشاره کرده اند و همچنین بهره برداری خبرگزاری امنیتی فارس از اختلافات درون باشگاه و اعلام جنگ عملی مدیران بی صلاحیت باشگاه با بازیکنان و کادرفنی از عواملی است که باعث برجسته شدن این موضوع در رسانه های امنیتی با هدف تخریب شخصیت کاپیتان وریا غفوری شده است که لزوم هوشیاری را طلب می کند.

 

#بژی_وریا

???? مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ غفوری قربانی "جماعت" لاشخور؛ جرم کاپیتان آبی ها مردمی بودن

اختصاصی استقلال‌نیوز/ گناه وریا مردمی بودن است؛ کاپیتان.. تو عضو تیم ملی قلب مایی

اختصاصی استقلال‌نیوز/ مردی که در تقابل با دولت، تاوان مردمی بودنش را می دهد.. بژی وریا!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار