هیات مدیره استقلال

شکست مقابل سپاهان، استقلال را در وضعیت بحرانی قرار داده اما هیات مدیره تا کنون هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال دیروز با ارائه نمایشی ضعیف و ناامید کننده با دو گل مغلوب سپاهان اصفهان شد تا علاوه بر صدر جدول، قهرمانی نیم فصل و شاید قهرمانی فصل را هم از دست دهد.

نمایش افتضاح دیروز آبی پوشان در نقش جهان از مدت ها قبل کاملا قابل پیش بینی بود و جای هیچ دفاعی را باقی نمی گذارد زیرا از باشگاهی که مدیریت آن از مهیای ابتدایی ترین اصول و امکانات تیمداری ناتوان است و مربی آن به جای قرار گرفتن در جبهه هواداران و بیان مشکلات پیش رو، در جبهه مدیریت قرار می گیرد، نمی توان بیشتر از این ها انتظار داشت.

شکست دیروز استقلال فضای هواداری را هم کاملا ملتهب و آشفته کرد بطوریکه در حال حاضر اکثر هواداران خواهان اخراج محمود فکری قبل از آغاز بازی های نیم فصل هستند و آینده ای برای تیم خود با این کادرفنی متصور نیستند. در شرایطی که محمود فکری به هیچ عنوان دیگر از حمایت حداکثری هواداران برخوردار نیست، هیات مدیره باشگاه استقلال باز هم سیاست سکوت در پیش گرفته است و احتمالا با صدور بیانیه ای چند خطی و حمایت از کادرفنی، ضعف های خود را پشت ضعف های کادرفنی پنهان خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری "نیم فصل" زمان داشت تا استراتژی و برنامه های خود را در استقلال پیاده کند اما بعد از 15 بازی متاسفانه هنوز تیم سردرگم و بی برنامه بازی می کند. از ظواهر امر پیداست بازیکنان با سرمربی خود به مشکل خورده اند و هیچ امیدی به آینده ندارند. متاسفانه محمود فکری هنوز هم در جو دوران بازیگری خود قرار دارد و نمی داند که برای داشتن تیمی یکدست باید با بازیکنان خود همانند یک دوست باشد، نه اینکه با آنها به صورت گاز انبری برخورد کند.

اگر هیات مدیره استقلال قصد برکناری فکری را دارد، نباید به هیچ عنوان وقت را تلف کند و همین امروز روی نام او قلم بکشد و مربی جدید را انتخاب کند. اگر بنا باشد به فکری فرصت چند هفته ای داده شود، بهتر است او را تا انتهای فصل روی نیمکت تیم بنشانند و در پایان فصل همگی به اتفاق هم با بدنامی به همراه مسعود سلطانی فر به خانه های خود بروند.

 

اخبار رسمی استقلال ایران

دیدگاه‌ها  
حمید
+1 #1 حمید 1399-11-26 21:13
با درود
از همان هفته دوم و بازی با فولاد معلوم بود که آقای فکری مناسب اینکار نیست.در بازی های بعدی هم مشخص تر شد که از علم فوتبال امروزه اگاهی چندانی ندارد ، هر چند بازیکن خیلی خوبی بود اما مربی با دانشی نمی باشد . به نظر من تیم تاج بزرگ با اقای فکری و بقیه کادر فنی فعلی به جایی نحواهند رسید ، من اطمینان کامل دارم و این مسله را هفته چهارم یا پنچم لیگ برتر بود که به صورتی دیگر بیان کردم ، تقویت تیم با بازیکنان جدید هم کمکی نخواهد کرد. این امتیازهایی را که تا کنون گرفته ایم بیشتر روی خلاقیت بازیکنان بوده و بس !! به نظر من در شرایط کنونی و با توجه به همه مشکلات و محدودیت ها ، بهترین گزینه فرهاد مجیدی می باشد. با تشکر و به امید پیروزی تیم تاج بزرگ !
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار