استقلال ایران

استقلال ایران در دیداری تماشایی از دور سوم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل شکست خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال(تاج)ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه شب در دیداری تماشایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب الدحیل قطر شد. از لحاظ منطق امتیازی سه امتیاز بازی سوم گروهی به تیم فوتبال الدحیل رسید اما، به این دلایل آبی ها در این دیدار بازنده نبودند:

 

* انقلاب مجیدی:

کافیست به سوت پایان بازی مسابقه با سپاهان برگردیم. ضمن احترام به کادرفنی استقلالی سابق، نه تنها نتایج بدست آمده کادر فنی جدید بلکه نوع تفکر تیمی و انگیزه های درونی تیم دچار تحول اساسی شده است. آن تیم که جلوی سپاهان از خلق یک موقعیت عاجز بود امروز کاری کرد که الدحیل هر ثانیه زودتر منتظر شنیدن سوت پایان بازی باشد!

* بازگشت شخصیت تیمی:

در بازی امروز بازیکنی مثل دانشگر می توانست نقش مفیدی داشته باشد اما مجیدی کار مهم تری انجام داد. جلوگیری از بازگشت دانشگر اولین نشانه های جدی در شکل گیری تیم مطیع کادر فنی بود و اینکه اینجا تاج ایران است و با بسیاری از تیم ها متفاوت است و تیم اسطوره ساز نیاز به اولویت حفظ شخصیت تیمی نسبت به سایر مسائل دارد. همین شخصیت تیمی باعث گردید تا انقلاب کادر فنی، طوفان لیگ قهرمانان آسیا را به دنبال داشته باشد. بی شک بازگشت مدافع جریمه شده نیز، بازگشت بهتری برای او خواهد بود.

* بازیخوانی سریع:

نیمه دوم بازی الدحیل پوشش کاملی بر اشتباهات رخ داده در نیمه نخست بود. به غیر از یک موقعیت جدی برخلاف نیمه اول، سرخپوشان شانس مهمی نداشتند و بازی در کنترل تاج ایران بود. این بازیخوانی سریع و امیدبخش می تواند در روزهای سخت و مهم آسیا کمک بزرگی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تر باشد.

* قدرت ویرانگری:

زدن ۳ گل به تیم الدحیل کار ساده ای نیست، آن هم در شرایطی که در دو بازی قبل نیز ۸ گل به ثمر رسیده بود. یازده گل زده در سه بازی نشان از خودباوری تیمی دارد و اینکه بازیکنان فهمیده اند که برای تاج ایران باید سیری ناپذیر بود و هر لحظه برای به گل رسیدن تلاش کرد. البته با بهبود ساختار دفاعی تیم با تدابیر مجیدی و سایر همکاران از این قدرت تهاجمی بیش از گذشته بهره مند می شویم.

به گزارش استقلال نیوز، تنها با تمرکز بر هدف اصلی که کسب جام لیگ قهرمانان آسیا برای بار سوم است می توانیم گام به گام تا ستاره سوم با برنامه ریزی دقیق پیش رفته و مزد زحمات بازیکنان و کادرفنی گرفته شود.

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ گام سوم، تحویل کلید صعود، پس از نبرد با الدحیل

اختصاصی استقلال‌نیوز/ زمانی که هوادار در اوج بیداری قرار گیرد؛ پروژه ویرانی ۱۴۰۰ برای آبی ها امکان وقوع ندارد!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ صدرنشینی گروه مرگ مقدمه ای برای سومین فتح لیگ قهرمانان آسیا

اختصاصی استقلال‌نیوز/ پیروزی مقابل الشرطه، گامی بلند برای صعود آبی پوشان

اختصاصی استقلال‌نیوز/ به این تیم و مردانش احترام بگذارید؛ آسیا به احترام استقلال از جا برخاست!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ به بهانه دیدار استقلال برابر الاهلی: اولین شروع، مطمئن ترین گام

دیدگاه‌ها  
ali
0 #1 ali 1400-02-02 02:25
استقلال احتیاج نداشت که این بازی را ببرد با یک مساوی هم میتونست سرگروه باشه، اگر وقتی ۳=۳ بودند بجای دیاباته شجاعیان را میاورد و ۴ _ ۴_ ۲ بازی میکرد و بازی را در وسط زمین نگهمیداشت میتونست حتی در ضد حمله بازی را ببرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار