فرهاد مجیدی

با صحبت‌های امیدوار کننده فرهاد مجیدی برای مقابله با پدیده دلالی بازیکن در فصل بعد، هواداران استقلال با هوشیاری مقابل فرصت طلبان، کادر فنی را یاری کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایجنت یا آنچه گاهی درفوتبال ایران  دلال بازیکن یا مربی نامیده می شود، کارکرد مشخص خود را دارد اما آنچه که غیرقابل قبول و فساد زاست عملکرد مدیران یک باشگاه در نقش دلال یا ایجنت است. پدیده ای که نگارنده نام مدیر-دلال را برای مدیران فعال در این بخش انتخاب کرده است.

فرهاد مجیدی در پایان تمرین عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت:

با عرض تاسف باید بگویم استقلال دو سال است بدون نظر سرمربی بسته شده است و فصل گذشته هم که من سرمربی بودم بازیکنانی از سایر تیم‌ها با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که از سوی باشگاه استقلال با آنها تماس گرفته شده در حالیکه در فهرست من نبودند. دیگر اجازه چنین کاری نمی‌دهم و نمی گذارم بدون اجازه من پشه‌ای وارد استقلال شود. هواداران تیم، فوتبالی ببینند که کیف کنند.

این صحبت های کاملا درست و هوشیارانه مجیدی یک حمله پیشگیرانه در مقابل جریان هایی است که خصوصا در دو فصل فوتبالی گذشته زمینه ای برای بسته شدن تیم بدون حضور سرمربیان فراهم کرده بودند.

این روند که با ابراز تاسف، هیچگاه توسط نهادهای نظارتی بررسی نشده است، در همین تیم فوتبال استقلال، گاهی منجر به تغییر و تحولات فراوان شد، تا آنجا که در یکی از فصل های مورد اشاره آقای مجیدی به شکل عجیبی دستکم ۱۷ تغییر بازیکن در ترکیب تیم صورت گرفت، آن هم در زمانی که سرمربی تاج فوتبال ایران هنوز مشخص نشده بود!

با این اعلان جنگ رسمی فرهاد مجیدی به پدیده ناپسند مدیر-دلالی در فوتبال ایران، باید امیدوار باشیم که به کمک هوشیاری هواداران، این صحبت های مهم و اراده جدی فرهاد مجیدی در قبال برخورد با بخش بزرگی از دلالی های صورت گرفته مدیران این فوتبال با وجود دشمنی های افرادی که منافع آن ها به خطر افتاده به سرانجام مطلوب رسیده و در عمل تحقق یابد.

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: نمی گذارم حتی یک پشه اضافی وارد باشگاه استقلال شود؛ مهمانی از ایتالیا تا پایان فصل همراه من خواهد بود!

گزارش تمرین چهارشنبه استقلال/ شاگردان مجیدی هم قسم شدند؛ اولین تصویر از آشتی فرهاد و دانشگر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار