باشگاه ورزشی تاج

در شرایط کنونی برای جلوگیری از اتلاف وقت، وزیر ورزش باید با اخراج احمد مددی از مدیرعاملی استقلال، یکی از اعضای هیات مدیره را جانشین او کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره باشگاه تاج(استقلال) قطعا در بخش عمده‌ای از مشکلات مدیریتی باشگاه مقصر بوده، خصوصا آن اعضایی که زیر بار تصمیم وزارت برای قبول مدیرعاملی احمد مددی رفته بودند و زیر آن حکم را امضا کردند.

اکنون که در روزهای پایانی دولت هستیم و مدیریت باشگاه نیز در وزارت ورزش آینده مطابق سنت تغییر دولت ها عوض خواهد شد شاید بهترین تصمیم در این شرایط سخت برای باشگاه انتخاب یکی از اعضای فعلی هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشد، چرا که در صورت تغییر مدیرعامل و انتخاب فرد جدید توسط دولتی که در تمامی انتخاب هایش مردود بوده، قطعا چیز بهتری در انتظار باشگاه نخواهد بود.

در چنین شرایط اسفبار مدیریتی و در آخرین ماه های دولت، پذیرش استعفای اعضای هیات مدیره هزینه بیشتری نسبت به جایگزینی یکی از افراد هیات مدیره به جای احمد مددی خواهد داشت.

اگر مدیرعامل جدید از میان اعضای معترض هیات مدیره انتخاب شود قطعا برای فصل نقل و انتقالات و تقویت تیم هیچ بهانه جدیدی نخواهند داشت و زیر فشار انتظارات هواداران مجبور به تمکین بیشتری نسبت به خواسته های کادرفنی می شوند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که قطعا وزارت ورزش و جوانان سلطانیفر و گودرزی نقش مهمی در انتخاب همه مدیران ناکارآمد این سال ها داشته و در همه فجایع اتفاق افتاده مقصر اصلی ماجرا بوده اند. 

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار استقلال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

هیات مدیره استقلال دسته جمعی استعفا کرد؛ علینژاد عامل فساد در استقلال

استقلالی‌ها خواهان اخراج مددی، وزارت ورزش اما به فکر توطئه‌های بیشتر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار