14146 174

یکی از بازیکن های به تازگی جدا شده از فوتبال ایران که ادعا پیشنهاد از لالیگا و ...داشت سرانجام سر از کشور همسایه ترکیه!در آورد.

 

به گزارش استقلال نیوز یکی از بازیکن های تیم دوم پایتخت که قبل از پایان فصل با کمک عده ای مشخص سعی به بزرگ نمایی داشت از پیشنهاد تیم های بزرگ لالیگا! و... در مصاحبه های خود خبر می داد سر انجام به کشور همسایه ترکیه نقل مکان کرد!

از همان اول این انتقال عده ای از هواداران با فرهنگ تیم دوم پایتخت با حمله به صفحه اینستاگرام این بازیکن از خجالت وی در آمدند.

این بازیکن که شرایط را برای ساکت کردن هواداران خشمگین سخت می دید طبق سنت دایوینگ منحصر به فرد خود این بار با بازی با نام استقلال بزرگ سعی به آرام کردن هواداران ساده تیم دوم پایتخت را داشت.

ایشان در پست های مختلف اعلام کردند بنده بارها اعلام کردم توهین هواداران تیم محبوبم!! بهتر از دلسوزی پیشکسوتان تیم استقلال است!

در اینجا واجب دیدم پاسخ این استاد را در چند خط به عنوان یک رسانه هواداری اعلام کنیم"

استاد! به جای بازی با کلمات بهتر است با بیان حقیقت(عشق به مادیات) هواداران ساده را برای یک بار هم شده به بازی نگیری!

در متنی که مدیر برنامه های شما تقدیم رسانه ها کرد اعلام شد وقتی توسط شخصی به شما پیشنهاد 4 میلیاردی داده شد حتی حاضر شدید برای مذاکره به باشگاه بروید!

اگر هدف شما پیشرفت فوتبال بود چرا با وسوسه پیشنهاد سنگین حاضر به مذاکره شدید؟ آیا غیر از این است که بعد عدم اطمینان کافی از پرداخت همچین پیشنهادی توسط عابربانک معروف قید بازی در تیم دوم پایتخت را زدی؟ 

پیشکسوتان استقلال اشتباه بزرگی کردند برای افراد کوچک دلسوزی کردند"جایگاه بزرگان استقلال فراتر از این است که برای افراد عادی و اینگونه بی چشم روی دلسوزی کنند.  

و بحث پایانی یادمان آمد چند روز قبل عابربانک معروف با درج پستی اعلام کرد ماشین واگذار شده و یا بهتر است بگویم هدیه داده شده شما به یکی از پیشکسوتان باشگاه دوم پایتخت شو و نمایشی بیش نبوده است و شما بیش از 3 برابر هزینه آن ماشین را دریافت کرده اید!

خواستیم عرض کنیم به جای درج پست هایی با محتوا نام بزرگ استقلال بهتر است راه دیگری برای ماله کشیدن بر این مسائل پیدا کنید"

یا علی...

 

 

دیدگاه‌ها  
shayan
+1 #1 shayan 1395-04-19 19:28
آقای دایوی قشنگ خودشون رو هم جلوی هواداران تیم دوم پایتخت هم جلوی بزرگان استقلال کوچک کردن . ایشون رو باید رها کرد با همان سلام های مخصوص لنگیا زیر پستاش . به سلامت آقای شیرجه تو آب های ترکیه خوش بگذره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار