ffff

این روزها عده ای از مربیان و اعضای کادر فنی سال گذشته استقلال پس از بیرون ماندن از گود فوتبال برای تفریح و جبران ناکامی های خود نام بزرگ استقلال را به چالش عجیبی کشیده اند.

به گزارش استقلال نیوز هیچ نیازی نیست ما هم همانند بزرگواران آماده به مصاحبه نبش قبر کنیم فقط روی سخنمان با این عزیزان است آن هم به عنوان یک هوادار که این روزها چیزی جزء افسوس خوردن برای حال این عزیزان ندارد.

سال گذشته با همه ناکامی ها و موفقیت ها به پایان رسید همان سالی که همه هواداران بزرگ استقلال نه از انتخاب مظلومی خوشحال بودند نه از انتخاب دستیارانی همچون نوازی و مجیدی و ...

هواداران استقلال پس از 2 سال ناکامی با امیر قلعه نوعی دلخوش تغییرات وسیع بودند اما به یک باره اسم پرویز مظلومی از تخم مرغ شانسی روزگار در آمد!

در همان ساعات اول انتخاب مظلومی هواداران زیادی مقابل دفتر باشگاه استقلال تجمع کردند و از مظلومی خواستند به خاطر خودش هم که شده است از این مسیر کاملا اشتباه بازگردد اما استاد مظلومی با بیان اینکه من 10 سال از تمام مربیان لیگ جلوتر هستم و هواداران را آشتی خواهم داد اعتراض را در نطفه خفه کرد!

اما فصل شروع شد و ناکارآمدی کادر فنی و دستیاران به خوبی دیده میشد شاید زمانی این بخش بیشتر به چشم آمد که اگر بارفنی تیم خوب بود اما تیم روحیه جنگندگی نداشت.

عزیزان آن روزها متوجه نبودند استقلال و هوادارانش روحیه و باور پیروزی و قهرمانی ندارند.

از همان روزهای که با وجود صدرنشینی قول سهمیه داده میشد و از همان لحظاتی که بعد هر نتیجه پاسخ درستی دریافت نمیشد.

از همان زمانی که برای هر بازی 3 جلسه تمرین درست و با برنامه طراحی نمی شد و تعطیل کردن های بی دلیل تمرینات"فریاد هواداران را در آورده بود.

آن سال با تمام اشتباهات و نتایج بد گذشت تا بزرگواران "عشق صندلی استقلال" با کارنامه بد از استقلال جدا شوند.

اما کاش عزیزان بعد همان دربی که نتیجه ضعیف کسب کرده بودند به حرمت نام بزرگ استقلال استعفاء میدادند.

کاش عزیزان وقتی مشکلاتی که امروز بهانه مصاحبه هایشان شده را از نزدیک لمس میکردند با بیان آن حداقل از فاجعه های سال قبل جلوگیری میکردند که نکردند!

باورمان نیست اگر امروز دوستان از سختی های سال قبل حرف میزنند از خیانت های تخیلی سخن میگویند از سر دلسوزی باشد!زیرا سابقه نشان داده کادر سال قبل استقلال هیچگاه دلسوز هوادار نبوده است.

استقلال علی منصوریان امسال نیاز به آرامش دارد"همان علی منصوریانی که هواداران استقلال به خوبی او را میخواهند و او را فرشته نجات خود میدانند.

هواداران استقلال خسته از جنگ های بیخود عزیزان است هوادار استقلال پس از چند سال ناکامی دلخوش تغییرات پیش روی است لطفا کام هواداران استقلال را تلخ نکنید.

اگر به وجدان خود هم مراجعه کنید به این جمله خواهید رسید که تک به تک شما در حد کادرفنی تیم بزرگ استقلال نبودید اما چه میشود کرد وقتی هوادار در بعضی از تصمیمات اشتباه نقش ندارد.

لطفا برای یک بار هم شده سکوت کنید اگر همچنان نمیخواهید هواداران استقلال بیش از این تنفراتشان از بعضی رفتارها سیر صعودی پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها  
اس اسی
+5 #1 اس اسی 1395-04-22 15:43
والا یه ذره خجالت هم خوب چیزیه... چه وضعشه هی علیه هم مصاحبه میکنن
نقل قول کردن
دو ستاره
+2 #2 دو ستاره 1395-04-22 15:44
آقا مجیدی حرکتتون قشنگ نبود... اما خواهشا شما دیگه این بحث رو ادامه ندین
نقل قول کردن
siroan
+5 #3 siroan 1395-04-22 15:48
دست مریزاد آقا مهدی. انصافا حرف دل هوادارا رو زدی. متاسفانه کادرفنی پارسال خودشون هم نمیدونن شدن بازیچه دست یه عده رسانه لنگی. ولی خدا رو شکر میکنم که کادرفنی امسال و در راس اون علیمنصور بی تفاوت از کنار این حاشیه ها عبور میکنن و تموم تلاش خود رو گذاشتن برا موفقیت تیم نه این بازیای نخ نما شده. امیدوارم اینا هم به خودشون بیان که بفهمن بازیچه شدن.
نقل قول کردن
Metti-Totti
+1 #4 Metti-Totti 1395-04-22 18:52
سکوت لطفا".. :-|
مرسی مهدی جان
نقل قول کردن
shayan
+1 #5 shayan 1395-04-22 19:23
واقعا با گفتن بگم بگم اینا هیچ چیزی درست نمیشه . اینو باید اعضای قبلی کادر فنی بدونن . اینا فقط حاشیه درست می کنه . سال قبل تموم شده و دوستان بهتره فراموشش کنن . کاش امسال همه به جای زدن همدیگر بیان متحد بشن برای یه سال خوب و موفق
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار