فدراسیون فوتبال لنگی ایران

داور دیدار دیروز تیم دوم پایتخت مقابل سیاه جامگان در اقدامی عجیب و  قطعا" تحمیل شده از سوی فدراسیون فوتبال از هواداران این تیم عذرخواهی کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، دیروز در دیدار آغازین هفته چهارم لیگ برتر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه آزادی تهران تیم دوم پایتخت را متوقف کرد. هنوز 24 ساعت از برگزاری آن دیدار نگذشته که خبر عجیبی روی خروجی رسانه ها آمد:

اعتراف حمید حاج‌ملک داور دیدار پرسپولیس - سیاه‌جامگان: اشتباه کردم؛ پرسپولیسی‌ها حق دارند معترض باشند! در برخی از تصمیم‌گیری‌هایم اشتباه کردم، اما قصد و غرضی در کارم نبود. دقیقه 41 بازی روی علی علیپور خطا صورت گرفت و پیش از گل سیاه‌جامگان، خطای هند بازیکن این تیم اتفاق افتاد.

بازی های لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و تیم محبوب فدراسیون در کمال ناباوری مقابل تیم اکبر میثاقیان متوقف شد. بعد از این تساوی توهین های لیدرها و هوادارن این تیم به مهدی طارمی در ورزشگاه و هجوم هواداران در فضای مجازی به پیج این بازیکن و به کار بردن الفاظ رکیک علیه او و عکس العمل غیر متعارف دیگر بازیکنان شرایط این تیم را بحرانی و وارد فاز جدید حاشیه ای کرده است. بنابراین بلافاصله از بالا دستور آمد تا "حمید حاج ملک" وادار به انجام مصاحبه ای تخریبی علیه خود و به نوعی خودزنی شود تا مقصر اصلی از دست رفتن 2 امتیاز بازی دیروز داور مسابقه شناخته شود تا هجمه هوادارن تیم سوگولی فدراسیون از روی طارمی برداشته و به سمت داور جوان مسابقه سرازیر شود!

داوران در ایران به هیچ عنوان بدون اجازه کمیته داوران حق آب خوردن ندارند چه برسد به اینکه یک داور بخواهد از طریق رسانه ها به اشتباهاتش اعتراف و از هواداران تیم متضرر معذرت خواهی کند!

حال سوالی که برای ما پیش می آید این است: چطور در هفته دوم و در دیدار استقلال و استقلال خوزستان، وقتی داور و کمک هایش با اشتباهات محرز یک گل سالم استقلال را آفساید اعلام و از دو پنالتی صد در صد روی قربانی و شهباززاده چشم پوشی کردند، "وحید کاظمی" (داور آن بازی) از بی غرض بودن قضاوتش حرفی نزد و از هواداران فهیم استقلال عذرخواهی نکرد؟

این روزها شاهد اقدامات ناجوانمردانه زیادی از سوی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و.. علیه باشگاه استقلال و هوادارن فهیم این تیم هستیم.

فراموش نکردیم، محرومیت خنده دار نورافکن، حسینی و قائدی از دیدار هفته اول با دلایلی مضحک که سردار تاج رئیس کاملا" بی طرف فدراسیون فوتبال از مداخله در این اقدام غیرقانونی زیر دستانش خودداری کرد ولی دو هفته بعد محرومیت بازیکن تیم فوتبال تراکتوسازی که در لابی هتل اقدام به چاقوکشی کرده بود را شخصا" تعلیق کرد تا او بتواند مقابل استقلال بازی کند. البته خیلی از هوادارن فوتبال نمی دانند استاد تاج عضو سابق هیات مدیره یکی از تیم های پایتخت بوده!

جریمه های نقدی کمیته انضباطی پس از هر بازی چه استقلال میزبان باشد و چه مهمان، امری عادی شده! گویا دخل و خرج روزانه فدراسیون را استقلالی ها بر عهده دارند! و این در حالی ست که همواره شاهد رکیک ترین فحاشی ها به استقلال و استقلالی ها از سوی هوادارن تیم دوم پایتخت در ورزشگاه ها بودیم، هستیم و خواهیم بود! اما دریغ از تذکری کوچک به آن دوستان فهیم!

و در آخر.. شاید دلیل اصلی این همه بی عدالتی شرکت علیرضا منصوریان و عوامل باشگاه استقلال در میتینگ های تبلیغاتی حسن روحانی باشد!!

 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
-1 #1 سعید باقری 1396-05-26 19:48
تقصیرات و حق خوریا تماما مقصرش مدیریت و تیم رسانه ای باشگاه هست .. ی مصاحبه هم نمیکنن جای بسی تعجب داره اگرم واقعا دارن برا موفقیت استلال کار میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار