علیرضا منصوریان

در شرایط بحرانی این روزهای استقلال چه لزومی داشت که سرمربی این تیم تمرینات را رها کرده و به چین سفر کند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، در سال هایی که هوادار استقلال بودم روزهای بد و سخت زیادی دیدم. از رفتن علیرضا نیکبخت به تیم دوم پایتخت تا پر کشیدن اسطوره هایی مثل حجازی، احدی، مظلومی و پورحیدری بزرگ و..

وقتی فتح الله زاده(مدیرعامل وقت) از استقلال رفت.. خوشحال شدم، چون او بود که نتوانست جلوی جدایی فرهاد را بگیرد تا در آن فصلی که بهترین تیم ایران بودیم با حواشی بسیار نتوانیم قهرمان شویم! او بود که دلیل اصلی جدایی مجتبی بود آن هم در فصلی که در نیمه نهایی آسیا بودیم و اگر مجتبی بود و او می توانست تیم را با بازیکنان بهتر تقویت کند راحت ستاره سوم هم مال ما می شد! و او بود که..

اما چه سود که این خوشحالی دوام زیادی نداشت! اصلا" نمی دانم چه شد که با آمدن دولت حسن روحانی استقلال از عرش به فرش آمد!

شرایط اصلا" خوب نیست! با این منوال تا چهار سال دیگر و دولت جدید، هم همین آش و همین کاسه!

وقتی قریب شرایط را فاجعه بار می بیند و استعفا می دهد.. وقتی اولیایی که همه وجودش آبی ست می گوید دور من را خط بکشید! وقتی هیچ مدیر استقلالی ای نمی خواهد آبرویش را به تاراج بگذارد!

بگویید مشکل چیست و کجاست؟

وزرای ورزش دولت تدبیر و امید که بی تدبیری و ناامیدی اش به ما آبی ها رسیده باید پاسخگو باشند. آقایانی که علایق رنگی خود و آقازاده ها و معاونان شان بر کسی پوشیده نیست!

همه این ها به کنار..

شرایط وقتی وخیم تر می شود که می بینی داری از خودی هم می خوری!

آقای منصوریان.. سرمربی من! داش علی! الان چه وقت چین رفتن بود!؟ استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.. هوادار ناامید و افسرده شده.. شما تمرین را ول می کنی می روی اجلاس برترین مربیان قاره و تیم را می سپاری دست رفقایی که اکثر کارشناسان و هواداران به عدم کفایت آن ها و توانایی فنی شان اذعان دارند اما شما با لوتی بازی ادعا می کنی این دوستان در نفت با شما بودند و جواب گرفتید؟ نفت؟؟ مقایسه استقلال بزرگ با نفت به هیچ عنوان امکان پذیر نیست عزیز من!

فصل هنوز آغاز نشده بود که یک لشگر مصدوم در تمرینات روی دست تیم ماند! مشکل از کجاست؟ از تمرین اشتباه؟ از ظریف بودن بازیکنان؟

چرا دیگر تیم ها اینقدر بازیکن آسیب دیده ندارند؟ اصلا" این همه تعطیلیِ تمرین برای چیست؟ مگر تمرینات شما چه آیتم هایی به جز فوتبال درون تیمی و آقا وسط دارد(گزارش های کانال رسمی باشگاه) که نیاز است بازیکنان با استراحت و تعطیلی تمرین ریکاوری شوند؟

از همه مهم تر اینکه منصوریان و کادر فنی به هیچ عنوان به بازی تدارکاتی در طول فصل اعتقادی ندارند!

تیم تحت شدیدترین انتقادهاست ولی منصوریان بعد از شکست مقابل پدیده تمرین را 3 روز تعطیل کرد! تمامی تیم ها در این تعطیلات دیدار تدارکاتی برگزار کردند اما بازیکنان ما در غیاب منصوریان که به چین رفته بود تا در این شرایط فاجعه بار با کاپلو و ماگات قهوه بنوشد، آقا وسط بازی کردند و به جک های علی چینی خندیدند!

ماهیت دیدارهای تدارکاتی مرور تاکتیک های تمرین شده و هماهنگی بین بازیکنان است. ولی کادر فنی ما انگار از برگزاری دیدار دوستانه وحشت دارد!

تعطیلی تمرین امروز در آستانه دیدار مقابل گل گهر سیرجان هم در نوع خودش جالب بود! سیرجانی ها که امروز دربی کرمان را به مس باختند احتمالا" مقابل استقلال با انگیزه بیشتری به میدان خواهند آمد و باید دید استقلال باز هم با یک لشگر مصدوم از ابراهیمی گرفته تا شهباززاده، زکی پور، حسینی، منتظری و سه بازیکن ملی پوش که چهارشنبه به اردوی این تیم ملحق خواهند شد چگونه از پس این دیدار دشوار خارج از خانه بر می آیند؟

در پایان.. استقلال نیوز یک رسانه کاملا" مستقل است و در مواقع لزوم همواره تا لحظه آخر از کادر فنی در دوران قلعه نوعی، مظلومی و منصوریان دفاع کرده. خبرهای آرشیوی سایت گویای کامل این مساله است و خواهد بود. انتظارها از منصوریان بالاست. او باید غرورش را کنار بگذارد و عیب هایش را بپذیرد. هیچ استقلالی اصیلی دوست نداشت حتی این روزها را برای علیمنصور متصور شود چه برسد به اینکه به او اولتیماتوم داده شود آن هم از جانب هیات مدیره ای فرمالیته و عشق مصاحبه که به نظر من از مدیریت پشیزی سر در نمی آورند!

 

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1396-06-11 23:37
عالی بود داداش مهدی.. .. حرف خودش اینه فوتبال روز دنیا بعد طرح رفاقتی ریخته با دستیارانش و بازیکنان .. طرح دهه شصت و هفتاد فوتبال ایران
نقل قول کردن
بهنام
+1 #2 بهنام 1396-06-12 02:20
تمام بدبختی تیم ازانجاشروع شدکه سرمربی تیم فقط عاشق کلاس امدن بود که من تمریناتم به روزه بافلانی کافی خوردم یاافتخاربه تیمی که خودش توجمع کردنش هیچ نقشی نداشت اگه چندتابازیکن ازسالهای قبل نداشتیم پارسال که باخریدهای جناب سرمربی فاجعه به بارمیومد،بعدمیره چین بگه من بهترینم تومملکتم خاک برسرکسی که امثال قلعه نویی،مظلومی،فرکی ومنصفانه حتی گل محمدی ول کرده تاشمانخبه مربیان این مملکت باشی معلومه جناب منصوریان هم توهم میزنه که کارهاش بی عیب ونقص هستند.شرمنده طولانی شد
نقل قول کردن
سجاد
0 #3 سجاد 1396-06-12 12:06
دو کلام حرف حساب واقعا چه دلیلی داشت که تو این زمان از فصل سرمربی به فکر عکس گرفتن با دیگران باشه؟
نقل قول کردن
نیما
0 #4 نیما 1396-06-12 17:18
واقعا متاسفم واسه مدیرانی که علی منصور رو اوردن استقلال
باید واقع بین باشیم پرسپولیس مشکل رو فهمید و رفت یکی مثل برانکو اورد تا چند سال جمعش کنه
بازیکنایی مثل مسلمان و طارمی و انصاری و رضاییان و ... که اسم و رسمی نداشتن بلکه با تمرینات علمی به اینجا رسیدن
همین الان اگه به برانکو همین بازیکنای مارو بدی تیم مدعی میسازه چون کارش رو بلدههههههه
کرانچار هم همینطور سپاهانی بسازه مدعی تر از قبل
باید مربی مثل دراگان اسکوکیچ رو بیاریم و سه سال بهش وقت بدیم والسلام
نقل قول کردن
نیما
0 #5 نیما 1396-06-12 17:24
یه چیز دیگه منصوریان تکلیفش با خودش معلوم نیست
پارسال هی میگفت جوانان استقلال جوانان استقلال سال 96 پخته میشن حالا که وقت برداشته رفته یه مشت پیر و پاتال گرفته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار