هوادار استقلال

با سکوت برنامه ریزی شده مدیران بی لیاقت باشگاه استقلال، فدراسیون نشین ها به خوبی راه نابودی این باشگاه مردمی را در پیش گرفته اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیگر قصه ما تکراری شده.. حقی که از استقلال مظلوم خورده می شود و سکوت مدیران بی لیاقت..

یادش بخیر روزگاری حتی برای جریمه نقدی هم هزاران سینه سپر می شد تا حقی از بزرگترین باشگاه ایران خورده نشود!

بعد انقلاب بود که باشگاه تاج بزرگ را به جرم نام طاغوتی اش به تاراج گذاشتند تا امروز با گستاخی سودای نابودی تنها دلخوشی مردم را در سر داشته باشند.

نگاهی که به حال و روز فوتبال کشور بیاندازیم، بی شک باید زار زار به حال هوادار بی گناه استقلال گریه کنیم!

هواداری که باید امروز بی عدالتی دولت حسن روحانی در قبال این باشگاه را تحمل کند آن هم در حالی که با رای او آقایان به صندلی قدرت رسیدند.

حسن روحانی با انتخاب وزیران بی کفایت بزرگترین خیانت را به مردمی کرد که روزی با فتوای مدیران و سرمربی تیمشان چشمشان را بر روی 4 سال بی عدالتی بستند. در خرداد 96 علیرضا منصوریان سرمربی وقت و سید رضا افتخاری مدیرعامل بی کفایت استقلال در تریبون حمایتی حسن روحانی از حمایتی سخن گفتند که امروز دشمنی اش نصیب هوادار استقلال شده.

آن روز هوادار استقلال دلخوش این بود که شاید دولت بعد از 4 سال به آن ها هم نگاهی عدالت محور داشته باشد اما سرابی که آقایان ساخته بودند آنقدر قشنگ بود که بزرگی همچون علیرضا منصوریان هم خام شد و ناخواسته بساط 4 سال سیاه دیگر را فراهم کرد.

حمایت بیجای وزارت ورزش از مهدی تاج عضو پیشین هیات مدیره باشگاه دوم پایتخت یکی دیگر از برنامه های دولت بود تا با کمک شخص اول فدراسیون و مدیرعامل بله قربان گویی چون سید رضا افتخاری، نقشه های شوم یکی پس از دیگری به سرانجام برسد.

باشگاه بزرگ استقلال که نه حمایتی از جانب دولت نصیبش شد و نه از طرف وزارت ورزش، تنها امیدش استقلال فدراسیون و مستقل عمل کردنش بود که آن هم با علایق رنگی مهدی تاج عملا به در بسته خورد.

وزیر ورزش مسعود سلطانی فر دشمن شماره یک استقلال برای رسیدن به خواسته های دولت بنفش، مدیرعاملی بی لیاقت، بی کفایت و گوش به فرمان در راس این باشگاه گمارد و از سوی دیگر فدراسیون فوتبال با رفتارهای خصمانه سعی کرد استقلال بی جان را آنقدر مورد حمله های بی رحمانه قرار دهد تا جو حمایتی هواداران این تیم روز به روز کمتر شود تا تیم دُردانه مهدی تاج ذره ای از افتخارات استقلال بزرگ را کسب کند.

اسماعیل حسن زاده شخصی که از منفورترین افراد در بین هواداران استقلال است عصای دست مهدی تاج در این راه بوده و با آرای بی رحمانه و ظالمانه خود علیه استقلال، حتی صدای هواداران تیم های دیگر را هم در آورده است. از ابتدای ریاست او در کمیته انضباطی، باشگاه استقلال بعد از هر دیدار جریمه مالی شده و انواع و اقسام حاشیه ها برایش بوجود آمده است.

یک بار به جرم گرفتن عکس با بانوی هوادار آن هم در کشور بیگانه کاپیتان استقلال که در روزهای اوج خود به سر می برد را مورد حمله قرار می دهند، بار دیگر با عکسی جعلی مدافع ملی پوش آبی ها را به حاشیه می کشانند و روزی دیگر..

سیل اعتراضات جامعه ورزش در مورد محرومیت رحمتی به دلیل انداختن عکس با یک بانوی هوادار باعث شد حسن زاده و تورک (ریاست کمیته اخلاق) از موضع خود کوتاه آمده و عقب نشینی کنند اما بعد از این ماجرا عملا دشمنی این افراد با باشگاه استقلال نمایان شد و با هر اتفاقی این آبی پوشان بودند که مورد غضب و خشم ناعادلانه آقایان قرار می گرفتند.

محرومیت بی دلیل و مضحک بازیکنان جوان استقلال در اولین بازی فصل جدید نشانگر این بود که این بار شمشیر بی عدالتی از رو بر استقلال مظلوم بسته شده است.

پس از دربی پایتخت هواداران استقلال را از یک بازی خانگی محروم کردند آن هم در حالی که در خوشبینانه ترین اگر نگوییم هواداران رقیب بیشتر قانون شکنی کردند، در اتفاقات رخ داده هواداران هر دو تیم رفتاری مشابه داشتند اما با این دلیل مضحک که شروع کننده اتفاقات دربی هواداران استقلال بوده اند روی کثافت کاری خود ماله کشیده و تیم محبوبشان را از محرومیت مبرا کردند.

حال چند هفته بعد و در دیدار پارس جنوبی جم و تیم دوم پایتخت، هواداران بی فرهنگ تیم مهمان با رفتاری وقیحانه بارها روند بازی را مختل کردند اما این بار هم خبری از محرومیت هواداران همیشه خاطی سرخ های پایتخت نیست زیرا ردی از استقلال در ماجرا دیده نمی شود.

اسماعیل حسن زاده با دشمنی و کینه توزی علیه استقلال، لعن و نفرین میلیون ها هوادار را برای خود به ارمغان آورده و به عنوان فردی غیر مستقل در جایگاهی که به هیچ عنوان لیاقتش را ندارد، بی شرمانه خزانه فدراسیون فوتبال و کمیته فرمایشی انضباطی را از دارایی های استقلال پر کند.

بخورید برادران.. این لقمه ای که در سفره خود گذاشته اید حاصل و دست رنج هواداران مظلوم استقلال است اگر امروز آنها نمی توانند برای حق پایمال شده خود متکی به مدیر بی لیاقت باشگاه خود شوند اما خدا را بر عدالتش قسم می دهند و مطمئن هستند عدالت او رنگی نیست.

 

امام على عليه ‏السلام :

مَنْ ظَـلَمَ ظُلِمَ؛
هر كس ستم كند، ستم مى‏ بيند

 

 

دیدگاه‌ها  
S♥S
+4 #1 S♥S 1396-09-08 14:12
عالی بود
نقل قول کردن
سعید از خوزستان
+3 #2 سعید از خوزستان 1396-09-09 01:04
واقعا عجیبه برام که با اینهمه بی عدالتی آشکار، چرا ما باید بمونیم توی لیگ؟
دیگه اعضای فدراسیون و کمیته انضباطی شرم و حیا رو کاملا قورت دادن و از هیچ چیزی ترس ندارن....
فساد امسال لیگ رو باید توی داستان ها نوشت و ازش بعنوان فاسدترین دوره لیگ اسم برد....
واقعا برام جای سواله که آیا برای هواداران تیم پرسپولیس قهرمانی که با اینهمه کارهای زشت بدست بیاد هیچ ارزشی داره؟
البته اینها تمام تاریخ تیمشون با و باندبازی و زیرآب زنی آغشته هست و قهرمانی های گذشته شون هم مطلقا پاک نبوده و به این پدیده ها عادت دارن.....
نقل قول کردن
خاطره الهلال
+4 #3 خاطره الهلال 1396-09-09 01:39
درود بر شما نویسنده محترم حرف دل ما هواداران مظلوم استقلال را زدید،انصافا خوب عمر خری بین پارشون کرد و تو یه بازی آقای گل بازی و مرد سال فوتبال آسیا شد واقعا دمش گرم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار