مهدی طارمی

در سکوت معنادار فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در مورد تخلف باشگاه پرسپولیس و قرارداد جعلی مهدی طارمی، امروز خبر عجیب دیگری روی خروجی رسانه های دولتی قرار گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، ساعاتی قبل در خبرگزاری های دولتی خبری منتشر شد با این عنوان: "باشگاه الغرافه با پرداخت ٥٠٠ هزار دلار به پرسپوليس بابت انتقال طارمی، با اين باشگاه تسويه كرد!"

این خبر از این جهت تعجب برانگیز است که طی مصاحبه ای که مهدی طارمی انجام داده بود و تاکید کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پرسپولیس هیچ قرارداد رسمی با او نداشته و این بازیکن کاملا در ماجرای ریزه اسپور تخلف آشکار انجام داده است.

اما امروز باشگاه الغرافه برای تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس مبلغ 500 هزار دلار پرداخت کرده در حالی که مهدی طارمی هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس نداشته و قرارداد جعلی ای که در هیات فوتبال ثبت شده کاملا خلاف قوانین فیفا بوده است.

حال سوالی که پیش می آید این است که چرا مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی همچنان سکوت کرده اند و به جای برخورد با متخلفین این فاجعه، شرایط را به گونه ای فراهم کرده اند که باشگاه الغرافه مجبور به پرداخت 2/5 میلیارد به باشگاه متخلف شود؟

آیا این هم از همان راهکارهای دولتی برای کمک به باشگاه محبوب وزارت ورزش و دولت حسن روحانی است؟

قضاوت با شما..!

دیدگاه‌ها  
بهنام
+5 #1 بهنام 1396-11-29 05:20
کاش آقای افتخاری یادمیگرفت تانیم فصل شهباززاده وبیت سعیدمفت تصفیه حساب نمیگرفتند تازه اگه توجام جهانی هم بازی بکنه قرارپاداش فیفابه پرسپولیس برسه
نقل قول کردن
سهراب
+2 #2 سهراب 1396-11-29 20:41
یعنی یک خبرگزاری نباید بیاد اعتراض کنه یک کانال هواداری نباید اعتراض کنه؟دم استقلال نیوز گرم که باز این مشکلات رو اعتراض می کنه میخوام بدونم علی کریمی روی این مسئله هم جو مبارزه با فساد میگیره یا نه؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار